Sparks - Exotic Creatures of the Deep (2008)

Label: Gut

1. Intro (1:06)
  2. Good Morning (3:57)
  3. Strange Animal (5:50)
  4. I Can't Believe That You Would Fall for All the Crap in This Song (3:58)
  5. Let the Monkey Drive (4:13)
  6. Intro Reprise (0:28)
  7. I've Never Been High (4:35)
  8. (She Got Me) Pregnant (4:17)
  9. Lighten Up, Morrissey (4:18)
  10. This Is the Renaissance (3:49)
  11. The Director Never Yelled Cut (3:58)
  12. Photoshop (4:06)
  13. Likeable (5:08)
avatar van blunnie
Laat ik dan de eerste zijn.Ik heb twee nummers gehoord:good morning en lighten up morrisey.Als deze nummers representatief zijn voor de rest van het album geef ik drie sterren.De nummers hoorde ik op internet,dus de kwaliteit liet te wensen over.Ik verwacht als Sparks fan van het eerste uur natuurlijk wel veel van dit nieuwe album,met weer een prima titel,met dito cover

blunnie schreef:
met dito cover

Waar nog een alternatieve voor is (zelfde setting maar anders neergezet).

avatar van Justinx
Oh, hier zit ik stiekem al een paar jaar op te wachten. Het is voor mij nooit baanbrekend werk geweest, maar ik kan hier zeker wel van genieten op zijn tijd. Ik ga deze release dan ook goed in de gaten houden!

avatar van Casartelli
Alweer een nieuwe Sparks? Het lijkt wel of ze steeds productiever worden. Vorige platen waren in elk geval "intrigerend" te noemen.

avatar van vigil
aERodynamIC schreef:
Waar nog een alternatieve voor is (zelfde setting maar anders neergezet).

dan geef ik daar toch de voorkeur aan denk ik.

avatar van blunnie
Heb het album nu 2 maal gehoord,sommige nummers klinken nog wat onwennig en anderen bv:good morning(de nieuwe single) en lightn up morrisey klinken nu al vertrouwd.Naar mijn idee een briljantje dat langzamerhand moet groeien.Ik gee vooralsnog 3.5 sterren

avatar van Tha)Sven
Ik hoop dat deze in de lijn ligt van de laatste twee albums want die vond ik heerlijk. Lekkere onzin teksten en catchy deuntjes

avatar van blunnie
Je wordt op je wenken bediend,geniet ervan

avatar van Ruud
Voor de geïnteresseerden; Sparks spelen momenteel al hun albums live in chronologische volgorde om in juni te eindigen met "Exotic Creatures of the Deep". De optredens kunnen worden gevolgd via: http://www.cdpulse.com/venue/page/Carling+Academy+Islington.

Ze zijn al enkele avonden onderweg maar de meeste albums moeten nog voorbij komen.

avatar van blunnie
Nieuwe cd groeit in mijn optiek alleen maar bij elke luisterbeurt.prima

avatar van Tha)Sven
Helaas een stuk een minder als de vorige albums. Ik had er wat meer van verwacht. Maar goed er staan nog altijd wel een aantal nummers op die de moeite waard zijn. (I Can't Believe That You Would Fall for All the Crap in This Song, I've Never Been High en Photoshop)

avatar van blunnie
Leuk je bericht te lezen,geef de cd nog een kansje misschien kom je hoger uit
Kennelijk dat jij(de jonge garde)nog van deze muziek houd(gelukkig maar)Dit schrijf ik omdat mijn zoon(20 jaar)bijna alleen maar naar hardcore luistert(ieders zijn smaak)
Zou leuk zijn als je ook schrijft over andere albums?