Bebel Gilberto - Bebel Gilberto (2004)

Brazilië
Wereld
Label: Ziriguiboom

1. Baby (3:50)
  2. Simplesmente (4:49)
  3. Aganjú (4:44)
  4. All Around (4:44)
  5. River Song (4:57)
  6. Every Day You've Been Away (4:05)
  7. Cada Beijo (4:26)
  8. O Caminho (2:59)
  9. Winter (4:19)
  10. Ceu Distante (2:58)
  11. Jabuticaba (3:02)
  12. Next to You (2:55)
Bebel komt weer met een heerlijke nieuwe cd waar je je gewoonweg geen buil aan kunt vallen.
Heerlijke, zomerse muziek die uitstekend klinkt op het terras of balkon met een wijntje erbij.
Persoonlijk vind ik de vorige cd ietsje beter, maar deze is nog erg nieuw, dus wie weet.
In elk geval is de zomer in mijn cd-speler doorgebroken en met het weer van vandaag (30 graden !) zit het buiten ook wel goed.

Heb hem opgewaardeerd: misschien zijn het de zwoele avonden van deze week, maar ik vind hem toch wel erg lekker !

avatar van Edski
Ik vond de vorige toch ook net even lekkerder, maar dit blijft genieten met een koude caipirinha in de hand.

avatar van Rinus
Lekker gerelaxt album, met jazzy en latin invloeden. Lekker voor op de achtergrond, of gewoon als luistermuziek.

avatar van FunkStar
Heerlijk album van een erg getalenteerde zangeres! Leuk dat ze het nummer Baby gecoverd heeft van Os Mutantes!