Hypnoskull - Ffwd>Burnout! (1999)

Belgiƫ
Electronic
Label: Ant-Zen

1. Machine Is Coming Down (3:06)
  2. Ffwd>Burnout! (5:09)
  3. Too Hard to Try (4:32)
  4. City Beat (1:48)
  5. Rwd>Ctrl! (3:37)
  6. Disguised & Uncontrolled (4:32)
  7. L / R Antipole Rock [Antimono Rmx] (4:56)
  8. Mech. Ind. (6:13)
  9. Push>Eject>Return! (6:01)
  10. Silence (Let Me Be Destroyed) (5:49)
  11. Mechanomatica (4:01)
  12. Kommando Entertainment (5:48)
  13. The Final Strike (4:39)
  14. Down Again (5:22)
  15. Damn' Shit! (4:24)

met Tunnel

16. Take Your Head Off (3:52)

met Tunnel

avatar van yeahyeahyeah
Beukt snoeihard en genadeloos, terroriseert de buren en klinkt als op een op hol geslagen heipaalmachine. Zet Push Eject Return op en zoek dekking. Of, beter nog, ga helemaal uit je plaat. FanTAStisch!

avatar van orbit
Lompe en zwaar doordreinende beats die als een soort van vloek door je huiskamer rondbeuken, volume op 11 en schijt aan iedereen hebben. Voor degenen die bekend zijn met het genre zit er trouwens wel wat subtielere shit doorheen, waardoor dit één van de betere industrial plaatjes is van de jaren 90.

avatar van Negri
Dit jaar is er een remaster van deze plaat uitgekomen, die erg smakelijk is. Luister 'm nu voor het eerst en het geluid is heerlijk. Enig nadeel is dat de plaat toch ook wat verouderd en 'blikkerig' is gaan klinken. Maar dat doet verder niet veel af aan de kwaliteit.