Madonna - GHV2 (2001)

Alternatieve titel: Greatest Hits Volume 2

Pop / Dance
Label: Warner Bros.

1. Deeper and Deeper [7" Edit] (4:54)
  2. Erotica [Radio Edit] (4:33)
  3. Human Nature [Radio Version] (4:31)
  4. Secret [Edit] (4:30)
  5. Don't Cry for Me Argentina [Radio Edit] (4:50)
  6. Bedtime Story [Edit] (4:07)
  7. The Power of Good-Bye (4:11)
  8. Beautiful Stranger [William Orbit Radio Edit] (3:57)
  9. Frozen [Single Edit] (5:09)
  10. Take a Bow [Single Edit] (4:31)
  11. Ray of Light [Radio Edit] (4:35)
  12. Don't Tell Me (4:40)
  13. What It Feels Like for a Girl (4:44)
  14. Drowned World / Substitute for Love (5:09)
  15. Music (3:45)
Dus Human Nature vind je niets? Eén van haar beste nummers juist!

avatar van lennon
herman schreef:
Dus Human Nature vind je niets? Eén van haar beste nummers juist!

Nee, doet me helemaal niets.

avatar van Shelter
Deze heeft wel wat leuke dingetjes erop staan, ik ben namelijk over de gehele linie geen groot fan. Maar dingen als; Human Nature, Dont Cry for Me..., Power of Goodbye, Frozen, Take a Bow, Substitute for Love... vind ik wel goede nummers van haar.

TheArtfulDodger
Was The Immaculate Conception nog één mooi geheel dat ook nog werd aangevuld met het
hitsige Justify My Love, dit is gewoon een slecht samenraapsel van uitgebrachte singles.
Erotica, Don't Cry For Me Argentina en Frozen vind ik 3 totaal verschillende nummers en zo
wordt het een ratjetoe vind ik.
Over Frozen gesproken, daar hebben ze domweg 1 minuut van afgehaald, en dan ook nog
het fraaiste gedeelte.

TheArtfulDodger
TheArtfulDodger schreef:
Was The Immaculate Conception nog één mooi

Ik bedoelde natuurlijk The Immaculate Collection

TheArtfulDodger schreef:
wordt het een ratjetoe vind ik.
het fraaiste gedeelte.
. Werd aangevuld met Justify my love en Rescue me