Killa Beez: The Sting (2002)

Label: In the Paint

1. Intro (2:01)
  2. Bobby Digital, U-God, Inspectah Deck en Suga Bang Bang - Killa Beez (3:58)
  3. Solomon Childs - Out Think Me Now (3:32)
  4. Black Knights - Bar Mitzvah (4:32)
  5. Bobby Digital, Ol' Dirty Bastard en Kinetic - Doe Rae Wu (2:34)
  6. War Cloud - Bluntz, Martinez, Girlz & Gunz (4:01)
  7. Killarmy - Dancing with Wolves (4:39)
  8. Lord Subperb en Intrigue - Spend Money (4:50)
  9. Lord Subperb en Solomon Childs - Take Up Space (3:48)
  10. Bobby Digital en Black Knights - Rollin' (3:49)
  11. Black Knights, Shyeim en Two on the Road - Get at Me (3:59)
  12. Cappadonna, Solomon Childs, Prodical, Timbo King en Suga Bang Bang - Spit That G (4:25)
  13. North Star, Royal Fam, Cilvaringz, War Cloud en Black Knights - Woodchuck (4:24)
  14. Black Knights, North Star, Solomon Childs, 12'Clock, Shyeim en RZA - Gat (4:51)
  15. Free Murder, PC en Shacronz - Hatin' Don't Pay (4:02)
  16. Shyeim - When You Come Home (4:13)
  17. Wu-Tang Clan, Shacronz en Suga Bang Bang - KB Ridin' (5:54)
Music
Uhmm wat is het verschil van wu tang en killa bee eigenlijk ??? naast een album

Schelpvandezee
Wu-Tang Killa beez is de tweede generatie van de Wu-Tang Kamp..

avatar van Dielie
tweede van de Killabeez en barslecht tov The Swarm

'Killa Beez' blijf ik toch een sterk nummer vinden.

avatar van LapraS
Dat beest op de cover is geen bij!

CaliLove
Killa Beez is de eerste track die ik heb gehoord van Wu-Tang Clan. Was toen 11 jaar en vond hem direct dope, die clip kwam toen geregeld op TMF vandaar dat ik hem kende. 3 jaar later, toen ik 14 was, luisterde ik die track opnieuw geregeld en kende ik zelfs de hele tekst van U-God en RZA uit m'n hoofd

avatar van Sjoerd_
Dielie schreef:
tweede van de Killabeez en barslecht tov The Swarm

Zo slecht is deze niet hoor. Hij heeft dope producties en allemaal dope rappers bij elkaar dus wat wil je nog meer..

Ik snap trouwens niet waarom er bij genre R&B bij staat.

avatar van thomzi50
Ik ook niet. Heb dit album heel lang niet meer geluisterd, heb het wel ooit gekocht. Toen viel het wat tegen, maar slecht was het ook weer niet. Hou het op 3*

heeft deze plaat geen bonus cd met 6 nrs???

avatar van Filibie
Schelpvandezee schreef:
Wu-Tang Killa beez is de tweede generatie van de Wu-Tang Kamp..

Tweede generatie zou ik het niet noemen... Killa Bees : The Swarm en Killa bees = The Sting zijn twee cd's met nummers gebracht door Wu-affiliates...
MAW : niet echt Wu-Tang leden maar groepen/MC's die overkoepeld zijn door het Wu-label.