Darren Hayes - Spin (2002)

Australiƫ
Label: Columbia

1. Strange Relationship (5:03)
  2. Insatiable (5:13)
  3. Heart Attack (5:03)
  4. I Miss You (5:30)
  5. Creepin' Up on You (4:55)
  6. Dirty (4:47)
  7. Crush (1980 Me) (4:01)
  8. Good Enough (6:13)
  9. I Can't Ever Get Enough of You (5:18)
  10. Like It Or Not (6:19)
  11. What You Like (5:39)
  12. Spin (4:22)
avatar van Spidey2003
Het eerste solo-album van de ex-zanger van het nu opgeheven "Savage Garden" (Darren Hayes & Daniel Jones).

Hoewel het jammer is, dat Savage Garden uit elkaar is, is dit niet echt een ramp, ook niet voor de fans.

Darren Hayes IS namelijk Savage Garden.

"Spin" is een fantastisch solo-album, dat het in Nederland niet zo goed heeft gedaan, omdat het album hier zeer slecht gepromoot is(zeg maar rustig: helemaal niet)

"Savage Garden" fans moeten dit album echt kopen. Het is net zo goed, als de twee voorgaande "Savage Garden" albums.

Zoals ik al zei, klinkt het album geweldig, binnenkort komt zijn tweede solo-album uit, waarvan ik veel verwacht.

avatar van Haveaniceday
hmm, ik moet toch zeggen dat ik Savage Garden beter vond dan dit album..

avatar van musicfriek
Helemaal mee eens. Darren solo werd wel erg zoet en Savage Garden was met sommige nummers al zoet, ik bedoel maar.. Toch jammer dat het niet gelukt is, hij heeft zeker een goede stem. In staat om zeer hoog te zingen. Maar op dit album komt het allemaal net niet goed uit de verf.

Nee, geef mij dan maar de nummers I Want You, To the Moon and Back, The Animal Song en Affirmation.

avatar van Azzurro
Zeer leuke solodebuut-album. Het album begint al direct sterk met Strange Relationship en Insatiable. Verder zijn voor mij de hoogtepunten Creepin' Up on You en Crush. Het album verveelt voor mij nergens, kan ook moeilijk met iemand die je gerust bij de beste zangers ter wereld mag noemen...