Tech N9ne - Killer (2008)

Label: Strange

1. Dr. Frazier's Office (Intro Skit) (1:21)
  2. Like Yeah (4:19)
  3. Wheaties (4:09)

met Shawnna

4. Everybody Move (3:38)
  5. Get the Fuck Outta Here (4:28)

met The Popper en Paul Wall

6. The Waitress (4:09)
  7. Crybaby (4:36)
  8. Shit Is Real (3:43)
  9. Blackboy (4:46)

met Brother J, Ice Cube en Krizz Kaliko

10. Pillow Talkin' (3:43)

met Scarface

11. Pain a Dark Picture (4:39)

met Dirtball

12. Hope for a Higher Power (5:57)
  13. Worst Case Scenario (Skit) (1:51)
  14. Psycho Bitch II (5:48)

met Liquid Assassin

15. Poisonous (2:42)

met Liz Suwandi

16. Too Much (3:03)

met Kutt Calhoun

17. I Love You But Fuck You (5:23)
  18. One Good Time (4:29)
  19. Drill Team (5:16)

met Snug Brim, Bg Bulletwound en Krizz Kaliko

20. Beat You Up (5:13)

met Lebowski, The Weapon en Big Scoob

21. Lets Go (3:25)

met Kutt Calhoun en Mista Fab

22. Why You Aint Call Me (4:31)
  23. Seven Words (4:53)

met Skatterman en Krizz Kaliko

24. The Sexorcist (Infomercial) (3:40)

met Krizz Kaliko

25. Killa Call (Skit) (0:32)
  26. Enjoy (4:05)

met Krizz Kaliko en Bosko

27. Elbow Macaroni (Skit) (1:30)
  28. I Am Everything (3:35)

met Hed P.E. en Kottonmouth Kings

29. Happy Ending (4:44)
  30. Cant Shake It (3:38)

met Krizz Kaliko en Robert Rebeck

31. Holier Than Thou (5:23)

met Krizz Kaliko en Strange Lane Choir

32. Last Words (4:14)
avatar van midnight boom
grapige voorkant "LOL"

Zie Michael Jackson - Thriller

Ik vind dat een album geen 5 waard kan zijn als je vind dat er een paar mindere nummers opstaan. @ hypnotick

Relax
Tech N9ne is duidelijk op de Dirty South tour, hij had altijd al zulke beat vormige beats, maar hier is het overduidelijk.
Die snares... die feauturings, die fakking onderwerpen, jammer hoor, Anghellic was geweldig.

1,5
Ik heb hem 2 keer uitgezeten en dat zijn dus in totaal 4 totaal verspilde uren. Ik zal wel op mn dak krijgen van hypnotick, maar ik vind dit echt gewoon bagger.

Hypnotick
Wat een negativiteit rond dit meesterwerk als je Tech N9ne niet goed vind dan is dat oke maar sommige dingen die hier beweert worden klopen simpelweg gewoon niet Tech N9ne Dirty South wtf hij komt trouwens van Midwest en is allesbehalve Dirty South want is Happy Ending Dirty South ? is One Good Time Dirty South ? is Hope For A Higher Power Dirty South ? nee dus dat is onzin, en we zijn trouwens hier ook veel te negatief over Dirty South maar dat terzijde. en de onderwerpen zijn juist het sterkste punt van dit album je weet nooit waar Tech N9ne over gaat rappen en hoe die gaat flowen omdat die zo origineel en divers is. en dat is wellicht ook de reden waarom mensen hier deze man links laten liggen en liever naar de saaie en monotone flow van MF Doom gaan luisteren

tuktak
alle tracks zijn verschillend, wauw...ik ken sowieso geen artiest die 2 keer precies eenzelfde nummer heeft gemaakt...

jorisje123456
Die cover

Offtopic berichten verwijderd en het een en ander verplaatst naar Tech N9ne

tuktak schreef:

Idd.

Hij rapt met een dirty south slang zoals die neppe rappers Lil Wayne en dat soort gelijke artiesten.

De beats vind ik rond om slecht die ook een te hoog dirty south gehalte hebben.

De features rappen matig en van sommige snap ik ook niet waarom ze meedoen.

De onderwerpen zijn ook dunnetjes.

Is het nu wel goed?

MJ_DA_MAN schreef:
Een 5 geven voor een album dat net gelekt is vind ik anders ook alles behalve objectief.

Wees niet zo hypocriet. Iedereen download albums en jij ook.

Ik koop ze wel orgineel als ze goed zijn maar jij doet dat toch ook ofnie dan.

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
Wat MJ bedoeld te zeggen, het album was net gelekt, dus Hypno heeft de cd waarschijnlijk maar een keer beluisterd toen hij al zijn cijfer gaf. Terwijl je voor een goed en objectief cijfer het album meerdere keren moet hebben beluisterd.

Ik heb overigens de cd 1 keer in zijn geheel beluisterd en vervolgens nog wat geskipped. Dus mijn cijfer is ook niet zo objectief. Ik kan alleen een cd, die ik slecht vind en ook nog eens zo lang duurt niet meerdere male beluisteren.

raffael77
Wat jullie vergeten is dat ik niet van vandaag ben. Ik luister al zo lang hiphop dat het voor mij veel makkelijker is om een cijfer of stem te geven. Ik heb tot nu toe bijna alle veranderingen mee gemaakt in hiphop dus ik weet waar ik over praat.

Ik heb mijn bericht geplaatst en is niet anders. Ook al vind iemand het niet leuk die fan van hem is.

Het is een forum waar je kritiek of je mening mag geven en ben je het er niet mee eens jammer dan. Daar is dit forum voor en als dat niet zo is dan kunnen ze het beter sluiten want dan is dit geen forum meer.

avatar van Stapler
Die laatste zin komt mij bekend voor

raffael77 schreef:

Ohw omdat jij Hip Hop meegemaakt hebt van de start.. ohw.

Maar als ik nu eens zeg dat ik Old School rap eerder hoorde dan de rap van vandaag, wilt dat zeggen dat ik dan ook makkelijker een cijfer kan geven ?

Harco
Ik snap niet waarom iemand dit wel goed zou moeten vinden en een standaard dirty south album niet? De kerel werkt zelfs met dirty south artiesten. Dit is gewoon dirty south met een snelle rapper er overheen, want dat blijkt volgens velen de kracht achter Tech N9ne te zijn. Voor een keer is zoiets wel leuk, maar 32 nummers lang? Mij niet gezien. Van snelle rappers wordt Harco gauw moe.

Tech n9ne word hier zwaar ondeschat erg jammer.

Relax
Onderschat? Niet zo liegen hoor, is slecht voor je karma.
En dit album is slecht, maakt niet uit hoevaak je het luisterd,

Hypnotick
Relax schreef:
Onderschat? Niet zo liegen hoor, is slecht voor je karma.
En dit album is slecht, maakt niet uit hoevaak je het luisterd,

En Prince074 trek je niks aan van gasten die lijden aan een verstoord beoordelingsgevoel. Tech N9ne is gewoon lichtjaren verder dan menig ander rapper. Op dit album staan wellicht enkele missertjes maar over het algemeen is Killer gewoon een erg solide en sterk album. Alleen is Angelhelic het beste werk van Tech N9ne tot op heden.

avatar van Jorge-E
Shit, ik snap al die negativiteit rond Tech N9ne niet. Ik sta achter Hypnotick in alles wat hij zegt.

En mensen die niet van snelle rappers houden kunnen Tech N9ne echt wel waarderen, want hij rapt niet altijd snel. En als hij zelfs al snel rapt kun je hem nog verstaan.

avatar van MJ_DA_MAN
Tech N9ne ken ik niet echt (wellicht alleen zijn briljante verse op The Anthem), maar wat ik hiervan heb gehoord is gewoon slecht, vooral qua productie. Zou niet weten waarom zo'n beetje iedereen elk Dirty South-product in de grond mag boren en dít dan opeens wel goed moet vinden.

avatar van Jorge-E
De beats vind ik hier gewoon goed. En Tech N9ne is geen Dirty South, hij is van The Midwest. En als je de beats kut vind, is Tech N9ne zelf er altijd nog die altijd met een goede flow komt.

Relax
Pfff meeste beats zijn hier gewoon Dirty South... dat heeft niets te maken met waar Tech N9ne vandaan komt.
Ik erger me kapot aan de teksten van Tech hier, totaal onder zijn normale niveau.

One Good Time is echt een waardige track, heel origineel..

Jorge-E, je hoeft niet ALLE albums perfect te vinden van een artiest waar je fan van bent... beoordeel met je eigen mening en niet op het gemiddelde van andere.

avatar van Jorge-E
Relax, waar leid je uit af dat ik alle albums van mijn favo artiesten perfect vind? Bij Tech N9ne heb ik toevallig geen score lager dan 4 gegeven. Maar bij Bone Thugs N Harmony (mijn favo groep aller tijden) heb ik wel al een 3 gegeven en bij een album van Brotha Lynch Hung (met MC Eiht) een 2.5

avatar van MAS
MAS