Buck Owens - Act Naturally (1989)

Country
Label: Capitol

1. Tijuana Lady (2:40)
  2. Gonna Have Love (2:11)
  3. Out There Chasing Rainbows (3:01)
  4. I Was There (2:51)
  5. Act Naturally (3:02)

met Ringo Starr

6. Playboy (2:30)
  7. Rock Hard Love (3:10)
  8. Crying Time (2:43)

met Emmylou Harris

9. Brooklyn Bridge (3:08)
  10. Take Me Back Again (2:46)
avatar van heartofsoul
Dit was een van de laatste albums die van Buck Owens verschenen. Ik vond het laatst voor een prikkie op cd in een kringloopwinkel. Het zijn zo te horen voornamelijk remakes van nummers die hij al eerder en veel beter deed. Ook de productie is niet geheel naar mijn zin, maar desondanks heb ik het album met veel plezier beluisterd, wat met de kwaliteit van de songs en de aangename stem van Buck Owens te maken heeft. De duetten met respectievelijk Ringo Starr (Act Naturally) en Emmmylou Harris (Crying Time) voegen voor mij niet veel toe. Wel blijft het fijn om de stem van Emmylou weer eens te horen, al hoor ik Crying Time veel liever in de coverversie van Ray Charles.