Bobby Digital - Digi Snacks (2008)

Label: Koch

1. Digi Snacks Intro (2:07)
  2. Long Time Coming (4:11)
  3. U Can't Stop Me Now (4:08)

met Inspectah Deck

4. Straight Up the Block (3:00)
  5. Booby Trap (3:40)

met Dexter Wiggles

6. Try Ya Ya Ya (3:31)

met Monk en Thea van Seijen

7. Good Night (5:04)

met Rev William Burk, Crisis en Thea van Seijen

8. No Regrets (3:01)
  9. Money Don't Own Me (4:52)

met Monk en Stone Mecca

10. Creep (4:44)

met Black Knights, Northstar en Thea van Seijen

11. Drama (5:00)

met Monk en Thea van Seijen

12. Up Again (6:19)

met Beretta 9, Rev William Burk en George Clinton

13. Put Your Guns Down (3:33)

met Star

14. Love Is Digi Part II (2:46)

met Beretta 9, Crisis en Thea van Seijen

15. O Day (3:59)
  16. Don't Be Afraid (4:04)
Relax
thomzi50 schreef:
Hij is naar Relax gegaan.

En voordat ik het album had, vond ik al dat het album niet tegenviel, ik vind dat nog steeds zo.

Relax
Try Ya Ya Ya, Good Night en Long Time Coming, wat een nummers zijn dat!
3,5*, dit is zeker wel een goed album, alleen jammer van #4 maar als je die track niet zo serieus neemt is het nog een entertaining nummertje ook nog.
Sommige beats zijn echt lekker, wel af en toe erg herkenbare samples, maar dat maakt niet uit.
De teksten van RZA zijn ook zeer diep, soms zelfs niet te begrijpen. (denk aan Aesop Rock)

Ik heb deze cd orgineel in het bezit en bij mij is de track list toch net wat anders, ik heb er ook 2 bonusnummers bij.

Mijn eerste RZA aka Bobby digital album die ik luister en ik vind het wel een lekker album.

Mijn favoriete nummers zijn nu nog: Long time coming, Try ya ya ya, Creep en up again.

avatar van VforVictor
Vind dit album toch wel heel erg dope, niet hoogstaand maar zeer lekker, een 3 voor nu, toppertjes: Try yayaya, No Regrets (DE topper van het album) U can't.. Goodnight

Rene1979
blijft toch lekker alleen nr 13 is niks

avatar van VforVictor
j.b.b.l schreef:
Heb hem net weer opgezet en ik verhoog het met een halfje.Nummers die ik echt goed vind zijn You Can't Stop Me Now,Booby Trap,Try Ya Ya Ya(Refrein werkt soms wel vervelend),Money Don't Own Me en Creep(heeft een geweldige beat,refrein kan soms negatief werken).Verder vind ik alles matig tot slecht,vooral Put Your Guns Down.Ik wordt niet echt blij van de stem van Thea van Seijen vooral op Drama,matige zangeres vind ik.De gastartiesten zijn niet echt spectaculair maar zoals ik al eerder aangaf,ik heb echt last van RZA dus ik wordt toch wel blij als ik een goeie flow hoor.Als een geheel is dit gewoon saai,ik bloei wel weer op als ik een van de nummers die ik heb opgenoemd hoor.Een 2,5

Snap niet waarom de meeste "Put Your Guns Down""zo'm kut nummer vinden... vind het persoonlijk 1 van de betere tracks van het album; relaxt melodietje, chille raps, mooi refrein.

avatar van GarnalenPeller
Booby Trap is fucking geweldig. Digi SnackYEAAAAH!

avatar van Glaciers of Ice
Wackste wat RZA ooit heeft gedaan.

avatar van Poeha
U Cant Stop Me Now kwam net per abuis voorbij, toen ik naar iets anders zat te luisteren op YT. Erg fijne track.