Pacewon & Mr. Green - The Only Color That Matters Is Green (2008)

Label: Raw Poetix

1. Four Quarters (5:27)
  2. Children Sing (5:06)
  3. The Eye of a Needle (3:58)
  4. I Need Money (4:34)
  5. Let a Shot Go (4:24)
  6. Who I Am (3:12)
  7. Hip Hop (4:12)
  8. Childhood (3:29)

met Cymarshall Law, Kosha Dillz en Marylou

9. So Straight (4:08)
  10. Won on Won (4:04)
  11. She Be So Cold (3:40)
  12. The Joker (3:57)
children sing

avatar van Flipm0de
Volgende maand het nieuwe Pacewon & Mr. Green album! Kan niet wachten!

Flipm0de schreef:
Volgende maand het nieuwe Pacewon & Mr. Green album! Kan niet wachten!

Echt he!!! Te vet, las het net. Hier alvast een voorproefje:

PaceWon & Mr. Green - Liquor & Drugs | Watch Hip Hop Music Videos & New Rap Videos | HipHopDX

avatar van LarsHiphop
Dope album, de beats zijn erg lekker en pace won rapt er ook goed op.
Ik ga deze kopen denk ik.

avatar van He$$el_01
Erg nice album dit. De beats zijn bij elk nummer gewoon lekker. In het begin vond ik Pacewon een beetje saai, maar nu vind ik het wel iets hebben. Lekker relaxt, hij doet me soms een beetje denken aan Slim Thug.

Het beste nummer van dit album is natuurlijk Children Sing, maar ook Childhood, Let A Shot Go en Hip Hop zijn erg goed.

avatar van IrishBastard
Gewoon echt een heel dope album.
Alles is heel goed op dit album en die beats zijn niet normaal goed en heel verschillend van elkaar.
een 4

avatar van IrishBastard
een 4.5 bedoel ik

avatar van thgryda
Deze stond al lang op mijn lijstje, ik kende children sing, hip hop en who i am al. Ik heb hem net een paar keer beluisterd en ondanks dat de drie nummers die ik al kende mijn favo nummers zijn van het album, ben ik eigenlijk wel onder de indruk. Het niveau van die tracks wordt eigenlijk het hele album doorgetrokken. Vooral mr green vind ik de ster,de producties zijn van nummer 1 tot nummer 12 erg goed tot fantastisch. Een constant hoog niveau en ook pacewon is een aardige mc. Zijn stemgebruik, flow en delivery passen perfect op de beats en ook tekstueel gezien komt hij vaak vrij aardig. Kortom erg lekker album 4*

avatar van He$$el_01
Is dat nieuwe album van ze nou uitgesteld ofzo? Ik kan er eigenlijk helemaal niks over vinden namelijk.

He$$el_01 schreef:

New album comming soon Ik hoop het ook. Hier alvast een single, lekker nummer als je het mij vraagt:

YouTube - "My Song" by Pace Won and Mr. Green featuring Rival

Pacewon & Mr Green zijn lekker bezig:

avatar van Silky & Smooth
Ja, erg leuk album. Lekker relaxed sfeertje en fijne raps. De beats zijn erg goed en redelijk gevarieerd, zonder dat het afdoet aan het album. Pacewon is daarnaast een erg goed rapper die heel goed bij de beats van Mr. Green past. Children Sing en Who I Am zijn echt super! Gewoon een heel lekker album, waar nog een halfje extra in zit komende tijd.

Wel jammer van die Akon-beat, maar volgens mij hoort dat nummer hier niet op thuis (er is wel een clip van). Ik heb The Eye of a Needle op de plaats van The Only Color that Matters is Green.

avatar van MAS
MAS
Dit is geniaal! Pacewon en Mr Green passen echt goed bij elkaar.

avatar van Nr.4
Dit was echt een toffe boombap plaat die ik toen niet aan had zien komen. De eerste helft vind ik het sterkste en de diss naar Eminem in de laatste track een beetje overbodig. Nummer 3 is trouwens The Eye of a Needle in plaats van wat er hierboven staat. Ben benieuwd naar de tweede plaat, duo past goed bij elkaar ja.

Harco
Ik heb het aangepast, maar dat kun je voortaan ook zelf doen door rechtsbovenin op het tabblad "Corrigeren" te drukken.

Leuk trouwens dat je elk album waarop je gestemd hebt van een berichtje aan het voorzien bent.

Harco schreef:

ok, cool.
Ben m'n collectie aan het ordenen dus vandaar, pas net op deze site aanwezig.

avatar van Hiphopaintdeath
Heel goed album dit, met erg goede beats!
De tracks Who i am en The Eye of a Needle vind ik wel de beste van het album.
Het album krijgt van mij een 4.

avatar van No Surrender
Heerlijke productie, die beat van Children Sing is echt geweldig. Zeker niet verkrijgbaar in Nederland of wel, dit album?

No Surrender schreef:

heb m gewoon besteld bij de plaatselijke cd-zaak, neem aan dat dat nog steeds kan. Je zult 'm vast niet ergens in de winkel zien liggen gok ik.

avatar van Harderwiek
Ben deze nu toch wel veel aan het luisteren de laatste tijd. Lekker plaatje, waar beide mannen prachtig werk afleveren. Erg constant met zo goed als geen echte uitschieters.

avatar van Niek
Een paar heel sterke tracks maar ook wat missers (Childhood) en veel ietwat gemakkelijk beatjes. So Straight is een goed voorbeeld van zo'n ontzettend 13 in een dozijn-nummer. Eigenlijk vind ik alleen Children Sing de moeite van het aanschaffen waard. De rest heb ik allemaal al eens in meer of mindere mate gehoord, in de zin dat het niets nieuws onder de zon is.

avatar van Shelter
Hiphop is echt een vette track die staat als een huis 5 jaar na dato.
Die beat is vet, raps zijn goed.. echte banger.