Q-Tip - Abstract Innovations (2008)

Label: Nocturne

met Pup Dawg

avatar van Dielie
Officiële mixtape van Q-Tip

avatar van Rhythm & Poetry
Fever is een top nummer, Jay Dee productie geloof ik. Jammer dat het geen regulier album is geworden. Als hij uit is ga ik hem wel checken.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik heb een versie met 21 tracks. Bij mij staat er een into en een outro op. Plus de nummers Keep it Moving (met Hi-Tek & Kurupt) & The Frog (met Will.I.Am. & Sergio Mendes)

Maar het is een leuke mixtape geworden. Veel bekende beats komen voorbij en Q-Tip rapt goed. Gastartiesten zijn goed of storen iig niet (zoals Will.I.Am bijv.). De Soul van D'Angelo & Erykah geeft het nog net wat extra. Fever blijft het mooiste nummer imo.

Edit: zie trouwens dat dit nummers zijn van 2 andere albums. Hi-Teknology 2 & Timeless.

avatar van thomzi50
Die middelvinger