Fleetwood Mac - Live at the Boston Tea Party Part One (1998)

Label: Snapper

1. Black Magic Woman (6:54)
  2. Jumping at Shadows (4:48)
  3. Like It This Way (4:34)
  4. Only You (5:07)
  5. Rattlesnake Shake (24:39)
  6. I Can't Hold Out (6:35)
  7. Got to Move (3:48)
  8. The Green Manalishi (12:57)
avatar van BenZet
Fantastisch, deze versie is heel goed geremastered, waardoor het geluid echt mooi naar voren komt. In deze serie zijn eigelijk 3 versies, waarin de derde vrijwel niet meer te koop is. Er is wel een troost, de derde is veruit de minste. De eerste twee zijn zeer de moeite waard, 2 super gistaristen waaronder Peter Green soleren er op los, prachtig!

Jack in the Box
Mee eens!
Ik heb ze ook alle 3, met dezelfde cover als hierboven maar dan heten ze dus Live in Boston.

avatar van Memphis
Waanzinnig live album van de oude Mac en eigenlijk zijn deze 3 live albums beter dan de individuele studio albums met Green. Er staan echt super solo's op. Dat begint al bij nummer 1. Black Magc Woman en aan elke cover geven ze een eigen fleetwood sausje. Verplichte kost voor de liefhebbers van de Engelse blues uit de 60's.

avatar van smoozycat
Waanzinnig die versie van Rattlesnake Shake

avatar van Koos R.
smoozycat schreef:
Waanzinnig die versie van Rattlesnake Shake

Maar die op Part Two overtreft het nog een keer. Die versie is top waanzinnig!