The Budos Band - The Budos Band II (2007)

Funk

6. King Cobra (3:40)
  7. His Girl (3:49)
  8. Origin of Man (4:52)
  9. Scorpion (3:51)
  10. Deep in the Sand (3:47)
avatar van ZOLTAR
wonderlijk dat hier niets bijstaat.

Ik zal deze net aangeschafte plaat snel luisteren en wie weet laat ik jullie weten of jullie wat missen.

raffael77
Ze missen zeker wat van deze band. Op dit moment wel zo'n beetje de beste Afrosoul band die er is.

Ook zijn leden van deze band lid van The Dap-Kings en ook Menahan Street Band.

avatar van Venceremos
Geweldige badasskicking-sound, deze is hun allerbeste worp. Met 20 man publiek in de Vera bliezen ze elk en één met gemak van de sokken. Memorabel, wordt tijd dat ze weer eens langs komen.

Deze LP, nog een paar van the Budos Band, van Sharon Jones en van andere artiesten van Daptone kosten momenteel op vinyl maar 12,99 op amazon.de Venceremos jeroentjuhh heartofsoul Shaky J.J. Wever e.a.

avatar van Mssr Renard
The Budos Band wordt bij aangeraden omdat ik Shaolin Afronauts gaaf vind.

Dit is afrobeat?

Mssr Renard schreef:
The Budos Band wordt bij aangeraden omdat ik Shaolin Afronauts gaaf vind.

Dit is afrobeat?

Nee, dit is instrumentale retro-funk van hoog niveau.

avatar van Mssr Renard
west schreef:

Nee, dit is instrumentale retro-funk van hoog niveau.

Instrumentaal klinkt sowieso als mijn straatje. Label is ook goedgekeurd. Dus ik ga me er aan wagen (net nu ik in Gov't Mule-bui ben ☺️)

Goede keus!