Helium Vola - Helium Vola (2001)

Duitsland
Label: Chrom

1. Funerali (0:56)
  2. Les Habitants du Soleil (3:40)
  3. Omnis Mundi Creatura (6:04)
  4. Begirlich in dem Hertzen Min (4:41)
  5. Je Chante Par Couverture (5:12)
  6. Gegen Einen Teufel (3:16)
  7. Fama Tuba (4:34)
  8. Lösespruch (3:14)
  9. Sancte Sator (5:26)
  10. Du Bist Min (5:05)
  11. Do Tagte Ez (5:03)
  12. Les Habitants du Soleil [Reprise] (4:13)
  13. Iuvenes (1:11)
  14. Selig (10:49)
  15. Kopierschutz Schrott (0:14)
avatar van orbit
Prachtige muziek! Ernst Horn weer in oude vorm terug! Staan een paar absolute uitschieters op zoals Omnis Munid Creatura, Je Chante Par Couverture, Sancte Sator en Selig. Voor liefhebbers van medieval/goth/electro is dit een absolute must! Voor fijnproevers van het genre is estampie of Qntal misschien nog beter! Maar deze plaat een ideale introductie, ligt prima in het gehoor en is ook erg dansbaar Dikke 4*

kom je weer tegen. cool wij zijn geloof ik echt de enigste 2 in nederland die qntal en helium vola kennen hahaha

avatar van orbit
Op dit forum wel in elk geval

Maar ik ken genoeg mensen die het kennen en het is ook vaak op de betere gothfeesten te horen geweest (en nog), dus het valt mee qua bekendheid Dat deze acts schandelijk worden ondergewaardeerd ten opzichte van intens slechte meuk ben ik wel totaal met je eens!

avatar van Safri
Ik ken ze! (van Omnis munda creatura)

Ik ken ze ook en denk dat het meer zijn die hen ook kennen uiteraard.
Hier moet je van houden.