Jacques Dutronc - Jacques Dutronc (1966)

Alternatieve titel: Et Moi et Moi et Moi

Frankrijk
Label: Vogue

1. Les Play Boys (3:08)
  2. L'Espace D'Une Fille (2:45)
  3. Sur une Nappe de Restaurant (2:15)
  4. J'ai Mis un Tigre Dans Ma Guitare (2:21)
  5. Les Cactus (2:42)
  6. Et Moi, et Moi et Moi (2:55)
  7. L'Operation (3:09)
  8. On Nous Cache Tout, on Nous Dit Rien (2:36)
  9. La Fille du Pere Noel (2:36)
  10. Les Gens Sont Fous, les Temps Sont Flous (3:03)
  11. La Compapade (3:19)
  12. Mini-Mini-Mini (1:54)
avatar van frolunda
Ik kon Jacques Dutronc enkel van Il Est Cinq Heures, Paris S'Éveille maar dit klnkt ook niet verkeerd.Dit debuut heeft een erg originele sound die zijn tijd best vooruit lijkt en de wat achteloos lijkende uitvoering maakt het er alleen maar leuker op.
Het geluid is een soort combinatie van pop en rock waarin zo links en rechts invloeden van psychedelica en new wave doorsijpelen.Daarnaast is Dutronc gewoon een erg fijne zanger.
Vooral On Nous Cache Tout, on Nous Dit Rien,Sur une Nappe de Restaurant,L'Espace D'Une Fille en natuurlijk Et Moi, et Moi et Moi maken erg veel indruk.
Leuke hoes ook.

Goed.