Tiësto - Nyana (2003)

Dance
Label: Nettwerk

1. Reinhard Voigt - Supertiel (7:05)
  2. Tom Mangan - Chutney (Size 9 Reinterpretation) (4:48)
  3. The Ambush - Acapulco (3:38)
  4. DJ Tiësto en Junkie XL - Obsession [Frank Biazzi Remix] (3:52)
  5. Planisphere - Totem (8:00)
  6. Darren Tate en Jono Grant - Let the Light Shine In (6:16)
  7. Midway - Inca (3:55)
  8. DJ Tiësto - Nyana (7:34)
  9. DJ Cor Fijneman - Venus [Meant to Be Your Lover) [Tiësto Remix] (4:49)

met Jan Johnston

10. Conjure One en Sinéad O'Connor - Tears from the Moon [Tiësto in Search of Sunrise Remix] (6:31)
  11. DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction (5:40)
  12. Gift - Love Angel (5:22)
  13. Solar Factor - Urban Shakedown [Original Mix] (3:31)
  14. GTR - Mistral (6:11)
  15. Catcher - Destiny Sunrise (5:50)
  16. Filterheadz Present Orange 3 - In Your Eyes [Blue Mix] (3:56)
  17. Andian - Beautiful Things [Gabriel & Dresden Remix] (7:15)
  18. Solarstone en Sirocco - Destination (5:13)
  19. Young Parisians - U Write the Rules [Solar Stone Remix] (5:13)
  20. Holden en Thompson - Nothing [93 Returning Mix] (5:40)
  21. Mr. Sam en Fred Baker Present As One - Forever Waiting (5:39)
  22. Motorcycle - As the Rush Comes [Exclusive Demo Mix] (6:43)
  23. Rock Project en Tina Arena - Never [Past Tense) [DJ Tiësto Remix vs. Filterheadz Remix] (9:29)
  24. Smart System - Morgentau [Spring Mix] (4:42)
  25. Leama - Requiem for a Dream [Leama's Dream Mix] (7:18)
  26. P.O.S. - Remember (Summer Sun) (5:32)
  27. Solid Globe - North Pole (6:42)
avatar van brooklyn
Volgens mij begint de cd met Reinhard Voigt's supertiel

cd2 van dit album werkelijk helemaal grijs gedraait, wat zit dat goed in elkaar zeg !

prospero21 schreef:

I second that; die kan ik echt de hele dag op repeat hebben

Rod
majunior schreef:

I second that; die kan ik echt de hele dag op repeat hebben

En hier nog 1..

daarom 5*

tuktak
ik vroeg me al een tijdje af waar ik die holden & thompson van kende. ik ben al lang fan van james holden, en dit is een meesterlijke track. toevallig kwam ik erachter, dat hij op deze cd stond, en ik hem gewoon daardoor al erg veel had gedraaid in het verleden.

deze cd van tiesto geeft precies de kracht van tiesto weer. hierdoor is hij groot geworden. hij heeft namelijk een perfect gevoel voor platenkeuze. dit mixalbum is voor mij het beste trancemixalbum in mijn collectie.

avatar van Sjaan
Hele catchy gevarieerde mix alleen beetje apart dat het een eenmalige(tot nog toe althans)cd is. meestal is tiesto van de reeksen...

Na deze cd begon ongeveer het verval van Tiesto in mijn ogen, langzaam maar zeker naar een soort David Guetta II

Maar hier had hij, vooral met cd 2, nog echt de geniale trancesfeer te pakken.
De cd's brengen me terug naar zomer 2003 met zijn vele warme dagen

avatar van Thin Air!
Gitanki schreef:

Helemaal eens met Gitanki. Hierna werd het alleen maar minder.Allemaal Amerikaanse dance met altijd weer toewerken naar dat hoogtepuntje. Veel vocals en Guetta deuntjes met samples van country liedjes en hele slechte zangeressen. bah.
De huidige stroming Nederlandse DJ's kan dan wel populair zijn maar degelijke house muziek maken kunnen ze niet meer. Het is allemaal Amerikaanse eenheidsworst wat nog maar weinig raakvlakken heeft met de house.

Ik heb deze plaat voor het eerst in lange tijd weer gedraaid en al een aantal malen gelijk op repeat gezet. Deze Nyana blijft supergoed.
Een nieuwe ontdekking van een CD die ik al 10 jaar heb liggen!