Angelo Badalamenti - Arlington Road (1999)

Score
Label: Will

1. Bloody Boy / Neon Reprise (5:51)
  2. Old Newspapers (1:46)
  3. Lament for Leah (3:52)
  4. It's Something Personal (2:08)
  5. The Party (4:47)
  6. He Repeats, He Repeats (1:58)
  7. Discover Troops (2:42)
  8. Into the Cage (2:05)
  9. The Yearbook (1:45)
  10. Copper Creek (3:32)
  11. Values (2:30)
  12. Cheryl (1:09)
  13. The Truth Is Out There (3:11)
  14. The Study (2:05)
  15. What Message (2:48)
  16. Last Day (7:58)
  17. Stoplight Flight (1:26)
  18. Escape (4:52)
  19. The Bomb (2:04)
  20. Aftermath (5:31)
  21. Leah's Theme (3:49)
avatar van thomzi50
Vandaag maar weer eens geluisterd, vind het toch een aangename soundtrack. Begint met complete chaos, anders dan ander werk dat ik van Badalementi ken. Verder veel mooie strijkers, die continu een dreigende sfeer vast weten te houden. Weet me helaas niet steevast te betoveren, bijna zeventig minuten is misschien ook wat te veel van het goede.

avatar van thomzi50
Toch een merkwaardig laag gemiddelde voor een soundtrack die zoveel verschillende lagen bevat en zo sterk is opgebouwd als deze. Badalamenti blijft een van de fijnste composers die ik ken.