Nelly - Brass Knuckles (2008)

Label: Derrty

7. Self-Esteem (3:38)

met Chuck D

8. Body on Me (3:30)

met Akon en Ashanti

9. Stepped on My J'z (5:04)

met Jermaine Dupri en Ciara

10. Let It Go Lil' Mama (4:22)

met Pharrell

11. One and Only (4:20)
  12. Chill (5:43)

met St. Lunatics

13. Who Fucks Wit Me (4:08)

met Avery Storm

14. Ucud Gedit (4:28)

met Gucci Mane en R. Kelly

15. Bay * (3:39)
avatar van Game
Heb geprobeerd erdoor heen te komen maar is toch niet gelukt. Zijn stem spreekt met niet aan. Dus geen cijfer. "LA" is wel lekker. Alhoewel Nelly daar een beetje teveel laidback probeert te doen. Wel jammer dat Nate Dogg geen grote rol op die track had, hij zou bijvoorbeeld perfect dat refrein kunnen doen.

En over veel features gesproken zeg...

avatar van FunkyMonk
Lunatic schreef:
Yup is natural. Hij was vroeger ook quarterback en hij probeert elke dag 1000 push ups te doen.

That's what she said...
Vroeger was hij maar een mager ventje hoor. Hij kan onmogelijk op zo'n korte tijd van seabiscuit naar LL Cool J-lookalike veranderen zonder steroids hoor. Ik zie dat fenomeen vaakgenoeg in mijn gym.
Maargoed...hij zalwel goeie genen hebben.

Je hebt gelijk dat hij inderdaad een mager ventje was. Maar korte tijd? Hij is sinds 2004 al zo veranderd en hij "groeide" steeds meer.

En Game heeft wel gelijk. In "LA" probeert had ik eigenlijk verwacht dat Nate Dogg de chorus zou doen en Snoop ook een verse had gedropped.

avatar van 'State Of Mind'
Als je naar de country grammar clip kijkt dan zie ik gewoon een gast met goede aanleg om spiermassa te ontwikkelen en geen mager ventje en we zijn nu inmiddels al weer 8 jaar verder.

klopt. En in zijn Grillz en Errtime clips zie je dat ie al breder is geworden en dat was zo'n 4 jaar terug. Als je een goede voeding hebt en 100'en keren per dag opdrukt en veel fitnessed dan wordt je ook wel zo.

Ik ben wel benieuwd hoeveel x deze album platinum gaat. Z'n vorige albums:

Country Grammar: 14x
Nellyville: 8x
Sweat: 5x
Suit: 5x

avatar van 'State Of Mind'
wow 14x is wel heel veel!

RedLightCityBoy
Cker, 5 vindt ik ook al erg veel.

avatar van Game
'State Of Mind' schreef:
wow 14x is wel heel veel!

Sodeju inderdaad. Zeker als je kijkt hoe de verkoopcijfers nu zijn!

avatar van No Surrender
Lunatic schreef:

Ik ben wel benieuwd hoeveel x deze album platinum gaat. Z'n vorige albums:

Country Grammar: 14x
Nellyville: 8x
Sweat: 5x
Suit: 5x

Vertel er even bij dat je het over de wereldwijde platinums heb.

avatar van No Surrender
En dit is wat State of Mind bij Soulja Boy's cd zei.

ranked number #1 worst album of 2007.

As of July 2008, his album has been certified Platinum 1,350,000 in U.S.

troep>verkoopt.

avatar van 'State Of Mind'
Ik moet toch wel toegeven dat ik ''U Ain't Him'' toch wel een lekker trackie vind hoor, hij knalt goed door m'n speakers en dat die ''I don't believe it, no,no,no '' op de achtergrond ook een zeer positief effect heeft op de track.

Marja bij LL Cool J's nieuwe album was de openingstrack ook gelijk de beste van 't album vind ik, dus daar is dan ook wel genoeg mee gezegd.

1,5
Kan Nelly echt niks meer alleen?

Ik had nog hoop voor hem, maar dit album heeft dat langzaam weg gehaalt, track voor track. Ook de track waar ik het meeste van had verwacht, namelijk "L.A." is niet bijzonder, een featuring met Snoop en Nate zou goed moeten zijn, maar hoe ze dit hebben geflikt vind ik meevallen.

De enigste die het voor mij doet is de Nelly-version van "Body On Me", hoewel ik de orginele Ashanti-version (op The Declaration) leuker vind.

avatar van Kill_illuminati
Het had zo de nieuwe cover van LL Cool J kunnen zijn.

Wat haat ik dat nummer met Fergie, serieus wat een regelrechte klote nummer is dat (mijn mening, gedeelt door meerdere).Hij ging van een rapper naar een schreeuwlelijk DAHM!!

avatar van jordidj1
hey, vettte kover

avatar van NL_RAPPIN
Nog steeds jammer dat ''Wadsyaname'' niet op het album is gekomen .

RedLightCityBoy
jordidj1 schreef:
hey, vettte kover

Dat vinden meisjes uit m'n klas ook.

Daily Operator
RedLightCityBoy schreef:

Dat vinden meisjes uit m'n klas ook.

avatar van NewYorkCityLight
Party People en U Ain't Him vind ik wel leuk.

Body On Me is een beetje te... standaard, niet veel speciaals. Ik hoor Ashanti daar trouwens helemaal niet in.

t-h-y-$
NewYorkCityLight schreef:
Ik hoor Ashanti daar trouwens helemaal niet in.

avatar van Slowgaze
Is het nooit iemand opgevallen dat er iemand aan het begin van Party People roept: "Kunnen jullie het zien?"

avatar van TheLegacy
Ik hoor alleen iemand schreeuwen Derrty E.N.T.

Ja, het is idd. Nelly die Derrty E.N.T. zegt
Ben er even op gaan letten, het lijkt idd. ook wel een beetje op: "Kunnen jullie het zien?"