Oasis - Familiar to Millions (2000)

Label: Big Brother

1. Fuckin' in the Bushes * (3:06)
  2. Go Let It Out (5:34)
  8. Gas Panic! (8:03)
  9. Roll with It (4:46)
  10. Stand by Me * (5:48)
  11. Wonderwall (4:47)
  12. Cigarettes & Alcohol (6:54)
  13. Don't Look Back in Anger (5:28)
  14. Live Forever (5:08)
  15. Hey Hey, My My * (3:46)
  16. Champagne Supernova (6:35)
  17. Rock'n' Roll Star (7:23)
  18. Helter Skelter * (6:31)
totale tijdsduur: 1:14:47 (1:38:05)
avatar van Ronald5150
"Familiar to Millions" is een concertregistratie van Oasis. De band werkt zich door een gevarieerde setlist die een goed beeld geeft van het oeuvre van de band tot aan het album "Standing on the Shoulder of Giants". Zanger Liam Gallagher is redelijk goed bij stem, al blijkt maar weer dat zijn broer en gitarist Noel een veel betere zanger is. Maar dit is algemeen bekend en je houdt van de stem van Liam of niet. De band speelt strak en de publieksparticipatie is groot. Het geluid vind ik echter niet heel erg goed. Het klinkt een beetje dof en het publiek zit iets te veel vooraan in de mix. Maar al met al toch een genietbare liveregistratie.