John Prine - Storm Windows (1980)

Folk
Label: Asylum

1. Shop Talk (3:12)
  2. Living in the Future (3:26)
  3. It's Happening to You (2:18)
  4. Sleepy Eyed Boy (2:53)
  5. All Night Blue (2:46)
  6. Just Wanna Be with You (3:07)
  7. Storm Windows (5:04)
  8. Baby Ruth (3:07)
  9. One Red Rose (3:17)
  10. I Had a Dream (3:32)
avatar van Bartjeking
Niet de sterkste plaat uit zijn oeuvre, zeker niet vergeleken met zijn geweldige debuut of mijn twee favorieten 'Bruised Orange' uit 1978 en 'Fair & Square' uit 2005. Maar als je lang genoeg luistert, hoor je toch altijd iets moois op een een plaat van hem, achteloos gooit hij er af en toe een zinnetje uit waar je dan toch even glimlachend over na moet denken.

avatar van Silky & Smooth
Bartjeking schreef:

Dit. Verder prima album. Had voor de verandering ergens gehoopt dat het album meer in de rock 'n' roll-stijl van het eerste nummer zou zijn.