Lloyd Banks - The Hunger for More (2004)

Label: G-Unit

met 50 Cent en Snoop Dogg

6. I'm So Fly (4:02)
  7. Work Magic (4:29)

met Young Buck

8. If You So Gangsta (3:33)
  9. Warrior Part II (3:40)

met Eminem, 50 Cent en Nate Dogg

10. Karma (4:41)

met Avant

11. When the Chips Are Down (3:42)

met The Game

12. Til the End (5:12)
  13. Die One Day (3:16)
  14. South Side Story (4:10)
  15. Just Another Day * (3:29)
  16. Take a Good Look * (2:53)
avatar van Stapler
Samen met 50 Cent? Zou best kunnen, hoezo?

Mezelf
N811 schreef:
Deze meneer heeft toch ook in homoporno gespeeld?

Opmerking van het jaar!

avatar van TheLegacy
Dat is een tijdje gedacht ja.. bleek later iemand anders te zijn.. en oja niet met 50 cent

avatar van dilladawg
Ik vind die 10cc sampel wel erg tof klinken in When the chips are down.

avatar van Timo710
Ik moet zeggen, dat bijvoorbeeld en track als On Fire, gewoon erg sterk is, zeker een hele sterke plaat voor in de club, en toch ook een stuk origineler om te draaien als "In da club" van 50.

Ook de flow van Lloyd Banks vind ik best wel intressant, ik ken weinig rappers die als hem klinken.

Ik moet toch maar weer eens dit albumpje gaan luisteren, want dit album is net als alle cd's uit de gloriedagen van G-Unit (alles voor the massacre) zeer sterk.

X-man
Timo710 schreef:

Zijn stem en flow zijn inderdaad vrij uniek. Dat kom je zeker niet vaak tegen en ik moet zeggen dat dit in positieve zin is. Ook vind ik Banks van G-Unit de sterkste qua teksten.

De onderwerpen zijn nog steeds vrij beperkt maar hij werkt het allemal wel beter uit dan bijvoorbeeld een Tony Yayo of Young Buck. Af en toe ook nog grappige wordplay ertussen, en op deze cd heeft hij ook niet te klagen over producties, want die zijn gewoon keihard.

Vind ook net als Timo dat zijn clubtracks sterk zijn, in tegenstelling tot vele andere commerciële artiesten in de hiphop scene. Een welverdiende 3,5! Zeer vermakelijk.

avatar van KILLERBEE99
Hele mooie plaat, er zijn echter een paar nummers die het verknallen om een 5 te krijgen. Vooral door "I Get High", "If You So Gangsta" en "Die One Day"...

Hele gooie nummers daar in tegen zijn "I'm So Fly", "Warrior Part 2", "Karma" en "Til The End"... Alles bij elkaar is dit een hele goede CD!

t-h-y-$
Beste G-Unit Album

avatar van VanDeGriend
Bericht verwijderd

avatar van patenpac
Zeer goed album met tracks die je niet snel zult skippen.

avatar van Nr.4
Naast 50's GRODT de enige G-Unit release die me heeft kunnen bekoren. Lloyd Banks klinkt wel erg loom, maar staan toch een paar heel goeie tracks op. On Fire is nice.

PriestMaiden
Ooit nog op kopie gehad denk ik maar ken er niks meer van

avatar van Gniuz
Er staan hier wel een paar aardige nummers op. Ik vind van het hele G-Unit gebeuren eigenlijk Banks misschien wel de beste rapper. De producties zijn op deze cd aardig. 3 sterren.

avatar van bennerd
Gniuz schreef:

Dan kies ik toch voor Young Buck. Enorm ondergewaardeerde rapper.

avatar van Harderwiek
Mee eens. Young Buck heeft duidelijk de beste flow! Toch heeft 50 het beste album uitgebracht...

avatar van bennerd
Curtis?

bennerd schreef:

Dan kies ik toch voor Young Buck. Enorm ondergewaardeerde rapper.

Mee eens, maar tegenwoordig zit Young Buck niet meer bij G-Unit. Ik vind zelf de stem van Lloyd Banks op veel tracks goed, en op zijn oude materiaal (het nieuwe ken ik eigenlijk niet) zijn vaak aardige woordspelingen en vrij verrassende lines te horen. Dat hoor je in teksten van 50 Cent of Tony Yayo (de grootste clown van het stel) niet terug.

avatar van Gniuz
Ik kwam trouwens bij het zoeken naar de bevestiging dat Young Buck niet meer bij G-Unit zit deze foto tegen. Holy shit, zijn die gasten tegenwoordig bezig met een soort YMCA act?

avatar van Yestsida
Klassiekertje.

Werkelijk geen enkel nummer op dit solo-debuutalbum wordt hier geskipped. Vooral nummers zoals Ain't No Click, Warrior, On Fire, I Get High, Work Magic, If You So Gangsta, Warrior 2, Karma, When the Chips are Down en Til the End zijn subliem.

Tony Yayo, 50 Cent, Snoop Dogg, Young Buck, Eminem, Nate Dogg en The Game leveren elk echt heerlijke gastbijdrages af.

Lloyd Banks bewijst onder andere op dit album dat hij een uitstekend rapper is en in staat is om heel solide projecten te creëren. Deze man is sowieso underrated.

Na al die jaren nog steeds één van mijn favoriete albums.

avatar van TheLegacy
Ik kwam van de week ineens een leftover track tegen van deze plaat. Perfect Match, Banks samen met Fabolous op een hele gekke Just Blaze beat