Kardinal Offishall - Not 4 Sale (2008)

Canada

4. Digital Motown (3:47)

met Jack Davey

5. Gimme Some (4:15)

met The-Dream

6. Bad Like We Bad (3:39)
  7. Numba 1 (Tide Is High) (3:43)

met Rihanna

8. I'll Eagle Alien (4:50)
  9. Nina (3:13)
  10. Go Home with You (4:16)

met T-Pain

11. Going In (4:00)
  12. Bring the Fire Out (3:06)
  13. Family Tree (Still Eyerize) (4:01)

met Glenn Lewis

14. Due Me a Favour (6:22)

met Estelle

15. Lighter! (4:12)
  16. Dangerous [Remix] * (4:35)

met Akon en Sean Paul

totale tijdsduur: 1:03:03 (1:07:38)
avatar van Ronnie1331
Dangerous, goed nummer . De rest nog niet geluisterd, vandaar ook nog geen cijfer, maar ik ga het zeker doen!

avatar van Game
Aan de cover te zien zou dit wel eens een sterk politiek album kunnen zijn. Maar als je dan Dangerous luistert kun je je afvragen of deze cover dus wel zo geslaagd is...

Zeker met gastartiesten als T-Pain, Akon (2x zelfs) en de Pussycat Dolls...

1,0
Erg pijnlijk dat Exile de eerste track produceerd. Heb hem nog niet gehoord, maar dat hij met Akon ging werken had ik nooit verwacht.

avatar van jelmer19
Tracklist gewijzigd!

1,0
Dat ik zijn stem niet mooi vind om naar te luisteren lijkt nog het minste probleem bij dit album. Nee veel irritanter zijn het blik gastartiesten dat opengebroken is. Vreselijke R&B zang van Rihanna (met het refrein van Atomic Kitten), T-Pain, Akon en Jack davey. Productioneel is het zo cliché als het maar zijn kan en puur bedoeld om een slaatje te slaan uit het succes wat artiesten als Timbaland, Flo Ridah en Lil Wayne nu hebben. De reggae stukjes mag hij ook achter wegen laten want die beheerst hij voor geen meter.

avatar van JuRR
1,5
echt he...not for sale...en gastartiesten hebben als akon en t-pain...hee maar maak niet uit op mijn leeftijd doe je daar ook niet echt meer aan, geef het een kans...due me a favour is echt a (commericiele) potentie hit! en de rest ook wel leuk voor een paar avondjes..

avatar van Y_B
Y_B
Rhythm & Poetry schreef:
Vreselijke R&B zang van Rihanna (met het refrein van Atomic Kitten)

Het refrein is niet van atomic kitten het is van The Paragons. Wat ik tot nu toe het gehoord klinkt het wel aardig maar ik moet het alleen nog een keer goed luisteren. Voor dat ik een stem uitbreng.

1,0
Laat ik het dan zo zeggen ik ken het van het nummer van Atomic Kitten (moet me toch erg sterk vergissen als zij niet het nummer Tide is High ook gezongen hebben). Het origineel kan best van The Paragons zijn, niet zo lopen mierenneuken dus.

avatar van Woltertjes
Het nummer Go Home With You is wel goed nummer. T-Pain maakt af ent toe best nog wel een goed nummer. Alleen soms twijfel ik een beetje of het hij is die het echt zingt of dat er mee is gesleuteld met de computer omdat zijn stem soms zo nep klinkt.

avatar van TheLegacy
Heb net de remix gehoord van Set It Off met jawel... Dr. Dre erg vet!!

avatar van Silky & Smooth
Vermakelijk album, maar nergens hoogwaardig. Puur kwalitatief zelfs vaak onder de middelmaat. Neemt niet weg dat de muziek lekker wegluistert. Dangerous blijft een guilty pleasure!