Arts the Beatdoctor - Progressions (2008)

Hip-Hop / Jazz

4. Sleep [Arts the Beatdoctor Remix]

met Pax & Pry

5. Sleep [Arts the Beatdoctor Remix, Instrumental] *
avatar van Rhythm & Poetry
Zoals ik verwacht had een heerlijk rustgevende EP vol met heerlijk sample werk. Gastbijdrages zijn ook van toegevoegde waarde. Het enige minpunt is dat het veel te snel voorbij is. Arts The Beatdoctor is een producer van internationale allure.

avatar van Vincent90
Heerlijke EP dit. Typisch Arts The Beatdoctor en dat is ook het goede eraan. Meditate springt er wat mij betreft uit als beste.

Poppekontje
Ben wel benieuwd naar deze. Weet niet of hij nog te koop is/op een andere manier verkrijgbaar is?

dion_odinot
Poppekontje schreef:

MP3: 4,99eu
2x 7" EP: 9,99eu

als je de mp3 versie koopt krijg je 1 track meer (sleep instrumentals)

Poppekontje schreef:

Als ik dat even aan mag vullen....

in de webstore op www.artsthebeatdoctor.com , en bij shows, is de EP te koop op 2x7" vinyl (met gratis download card) voor €7,50. Verder staat ie op iTunes en op www.beatsbroke.com, als mp3 download voor €3,96.

Van het vinyl zijn er 500 genummerde exemplaren gedrukt, waarvan er momenteel nog ongeveer 40 te koop zijn.

A

P-DawG
Klinkt erg lekker. Enige kritiekpuntje is Wudstik op Be Alright, zijn Engels is vrij goed maar je hoort gelijk dat hij Nederlands is. Normaal vind ik dat niet zo erg maar hier is zijn accent wel erg aanwezig.

Dit maakt me overigens wel hongerig naar Arts (artsthebeatdr?) zijn nieuwe plaat.

P-DawG
Toch te kort voor 4*

CannabisFristi
Alle keizers, wat is Meditate heerlijk om te luisteren

Korte, doch niet slechte EP. De pakkende melodie in het nummer Progressions mag er zijn. Alleen voor mij voegen Wudstik en Skiggy Rapz weinig toe, leuk voor de liefhebber wellicht. Wel erg kort voor een beoordeling eigenlijk. 5/10.