Demi Lovato - Don't Forget (2008)

Rock / Pop

4. Party (3:53)
  5. On the Line (3:26)

met Jonas Brothers

6. Don't Forget (3:43)
  7. Gonna Get Caught (3:10)
  8. Two Worlds Collide (3:18)
  9. The Middle (3:05)
  10. Until You're Mine (3:30)
  11. Believe in Me (6:13)
avatar van jowietje
Voor een Disney sterretje is dit een erg goed album. Normaal weten de sterren van Hollywood met niet zo in te pakken. Demi heeft echt een wat zachtere en normale uitstraling wat me wel aanspreekt. Ze lijkt ook erg down to earth, dit is ook te horen op de geweldige ballad Don't Forget. Ik denk dat iedereen even een luisterbeurt aan dat prachtige nummer zou moieten geven.

3 sterren voor dit redelijke album, met name voor titeltrack Don't Forget.

Geweldige CD! Mooie stem, mooie teksten (bv. Don't Forget raakt me) en ook vrolijke nummers! Ook de samenwerking met de Jonas brothers is erg leuk!

avatar van Phoebe318
Ik vind het nummer La La Land wel wat hebben. Die vrolijkt me altijd op!

Charmant debuut van een Disney-darling tijdens het gouden tijdperk van Disney, met grote impact op het popklimaat van 2022. Dit album heeft een generatie groot geschapen met een aantal van Demi's meest iconische hits zoals de rebelse La La Land. Pop rock-perfectie die net zo goed vandaag zou kunnen uitkomen onder de namen Olivia Rodrigo of Billie Eilish. Met name title track Don't Forget doet me denken aan Happier Than Ever.

Favorieten: Don't Forget, Two Worlds Collide, La La Land & Believe in Me.