Kaiser Chiefs - Off with Their Heads (2008)

Rock / Pop
Label: B-Unique

1. Spanish Metal (2:19)
  2. Never Miss a Beat (3:08)
  3. Like It Too Much (3:23)
  4. You Want History (3:45)
  5. Can't Say What I Mean (2:49)
  6. Good Days Bad Days (2:53)
  7. Tomato in the Rain (3:51)
  8. Half the Truth (3:44)
  9. Always Happens Like That (3:12)
  10. Addicted to Drugs (3:53)
  11. Remember You're a Girl (2:37)
  12. Sooner or Later * (3:14)
  13. How Do You Feel About That * (3:35)
  14. Never Miss a Beat [Run Hide Survive Remix] * (5:19)
  15. Can't Say What I Mean [Live at Elland Road] * (3:27)
  16. Never Miss a Beat [Live at Elland Road] * (3:12)
  17. You Want History [Live at Elland Road] * (3:48)
  18. Half the Truth [Live at Elland Road] * (4:12)
Sectumsempra
Het is vrij moeilijk om niet in slaap te vallen als je alledrie de cd's achter elkaar luistert. De dramatische intro's moeten ze nodig eens vervangen.
heb deze cd veeeeeel te vaak gedraaid, maar daardoor staat ie wel in mijn top 10.

avatar van gukker
1,5
Sectumsempra schreef:

In je top 10 en 3 sterren? Zijn er maar 10 cd's op deze wereld die je goed vind en de rest geef je een onvoldoende ofzo?

avatar van Ducoz
Ja, deze was inderdaad erg minder. Ging zelfs bij de Free Record Shop na een maand naar de 7 euro..

Leuke plaat, niets meer, niets minder.

avatar van AOVV
Slap plaatje waar niet al te veel van blijft hangen, en zodus wat minder dan de voorgangers. Irriteren doet het echter ook nergens, het gaat zomaar aan me voorbij. Een zeer krappe voldoende zit er dus wel in, maar hier word ik koud noch warm van.

2,5 sterren