Armageddon (1998)

Rock / Score
Label: Columbia

1. Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing (4:59)
  2. Journey - Remember Me (5:30)
  3. Aerosmith - What Kind of Love Are You On (3:16)
  4. ZZ Top - La Grange (3:35)
  5. Bob Seger and The Silver Bullet Band - Roll Me Away (4:38)
  6. Shawn Colvin - When the Rainbow Comes (4:21)
  7. Aerosmith - Sweet Emotion (5:10)
  8. Jon Bon Jovi - Mister Big Time (2:47)
  9. Aerosmith - Come Together (3:45)
  10. Patti Smith - Wish I Were You (3:50)
  11. Our Lady Peace - Starseed (4:21)
  12. Chantal Kreviazuk - Leaving on a Jet Plane (4:41)
  13. Trevor Rabin - Theme from Armageddon (3:08)
  14. Steven Tyler - Animal Crackers (2:35)

met Liv Tyler en Ben Affleck

neo (crew)
Toendertijd was ik behoorlijk over de rooie dat er slechts een suite van Trevor Rabin opstond.Die is dan ook perfect.Over de rest was ik dan ook minder te spreken, oftewel ik had er een ongelooflijke hekel aan.Breng die Rabin score dan uit!Toch is het achteraf gezien een best aardig album en de score uitgaven ...
die kwam er als nog.

avatar van JohnWilliams
Prachtig dat Theme.
Vandaag geluisterd, ik kan het niet uit me kop krijgen!
Het begint duister maar loopt op, en dat maakt het zo mooi. Andere nummers zijn inderdaad prut, deze steekt met kop en schouders boven alle andere 13 uit! Niet dat ik gelijk 5* ga geven.....2.5* vindt ik genoeg omdat er helaas allemaal andere baggernummers opstaan. De Score op zichzelf heb ik nog nooit gezien. Want neo's link naar de echte Score doet het namelijk niet.

neo (crew)
Heb nergesn een links gezet, of het moet van moviemeter naar deze site zijn. Voor de score: link.

Laten we nu niet te snel de songs afzeiken omdat het toevallig geen score is; Roll Me Away blijft een lekkere 'gouwe ouwe', I Don't Want to Miss a Thing vond en vind ik stiekem een geweldig nummer en ook Leaving on a Jet Plane wordt toch mooi gebracht.

Misschien geen regelrechte toppers, maar als countrymuziek compilatie toch best een mooie plaat. Dan steekt dat stukje score daar zelfs merkwaardig uit de toon tegen af...

ik moet eerlijk zeggen, de film en de liedjes zijn een topper, bij mij toch é. overlaatst zag ik de film nog en ik moest me toch even in houden om geen traantje weg te pinken bij de muziek. ik vind het een hele goeie film en muziek, mja dat is nu weer mijn eigen menig é. alvast nog veel plezier hier.

kevin15
hele mooie cd. met ontroerende liedjes, vooral Theme From Armageddon vond ik ...

avatar van dynamo d
Remember Me van Journey, gezongen door Steve Augeri, is magistraal mooie USA rock! Geweldig nummer. Steve Augeri vond ik toch wel de beste van alle zangers die Journey heeft gehad.