Year Long Disaster - Year Long Disaster (2007)

Label: Volcom

1. Per Qualche Dollardo in Piu (4:00)
  2. Leda Atomica (3:55)
  3. Cold Killer (3:20)
  4. Destination (5:05)
  5. The Fool and You (2:38)
  6. Sapphire (3:42)
  7. It Ain´t Luck (4:04)
  8. Let Me Down (3:46)
  9. Galea Aponeurotica (4:19)
  10. Swan on Black Lake (8:38)
  11. Untitled (4:44)
avatar van hansjuvefan
voor mij de beste nieuwkomer van het jaar

avatar van nigeej
geweldig goede band, pakkende riff's, maar wel simpel

avatar van jeroenheinz
Het is inderdaad allemaal niet al te moeilijk, maar wat klinkt dit retevet! Heerlijke stevige rock met een haast bezwerende zang. Per qualche dollaro in piu staat toch regelmatig op repeat
Snel de nieuwe plaat ook maar eens uitproberen.

avatar van freakey
Cool plaatje, en het hoeft ook niet ingewikkeld te zijn om te boeien, toch?

avatar van AOVV
Inderdaad, keep it simple

ouwe blues klinkt ook niet al te moeilijk, maar is ook enorm boeiend!

avatar van james_cameron
Fijn debuut van deze zwaar door Led Zeppelin beïnvloede amerikaanse rockband. Het songmateriaal is op zich niet zo heel memorabel, maar de lekker rauwe uitvoering van de tracks en de energie die van het geheel afspat is bijzonder aanstekelijk. En net als je denkt dat het album wel zo'n beetje voorbij is komt men met het epische Swan On Black Lake op de proppen, het beste nummer van het album.

james_cameron schreef:

Inderdaad een lekker rauw rock plaatje. Ik heb deze plaat ooit gekocht omdat de FNAC recensie wel lovend was over deze band . Terecht !