Dr. Lektroluv - Live Recorded at Pukkelpop '08 (2008)

Belgiƫ

21. Alex Gopher - Aurora
  22. Shinichi Osawa - Star Guitar
  23. Williams - Poltergeist [Original Mix]
avatar van j0ey-
weer een heerlijke liveset, Proxy - Dance in Dark(L) !

Zeker even downloaden. Vette nummers/artiesten zoals, SebastiAn, Proxy en Fake Blood Maar ken niet alle nummers dus hopelijk zitten er nog leuke verassingen tussen

avatar van Zwammer
Ik vond z'n Werchter-set beter! Vooral het eerste en laatste deel vind ik erg saai klinken. Het middenstuk met Crookers etc. vind ik het lekkerste stuk van de set. 2.5*.

Naked Jack van The Subs is trouwens wel een heerlijk nummer zeg. Vooral de eerste 3 minuten en dat zijn precies de minuten die de 'dokter' in deze set gebruikt.

Leuke plaat, alleen krijg ik bij de sets van de dr. steeds meer het gevoel dat ik naar een "Hitzone-cd" luister van electro. Dus daarom 2,5 voor de gehele set en 0,5 voor het prachtige nummer die de dr. instart na de intro, echt een geweldig nummer

avatar van Ollie
Ik vind persoonlijk deze beter dan zijn Werchter set, heerlijke beginstuk, knallend middenstuk, en met het laatste deel het heerlijke nummer Star Guitar en daarna de ultieme afsluiten: Poltergeist, heerlijk! Enja of commerciele electro, moet ik freekje inderdaad gelijk geven. Alles wat de meneer in t groen draait bestaat al ruim een half jaar of langer. Soms iets meer undeground tracks mag wel maargoed, verder niks op aan te merken, lekker losgaan!

3.5!

Nou ik bedoelde eigenlijk niet zozeer met mijn "Hitzone" opmerking dat hij meer underground platen moet gaan draaien. Want dat hij 'commerciële' electro draait is opzich geen ramp alleen hij mixt het zo slap. Ik vind het bij hem echt een kwestie van een nummer draaien en dan langzaam dat nummer, aan het einde, outfaden en ondertussen nieuw nummer infaden. Als hij nou de nummers echt combineerd door er een beetje mee te spelen en niet gewoon van nummer naar nummer gaat dan word het al meteen een veel vetter set en dan maken die 'commerciële tracks ook niet zoveel meer uit. Luister maar is naar de DJ-sets van Justice op Amnesia en BBC Radio 1 Big Weekend. Justice doet het daar fenomenaal en daar draaien ze zelfs Benni Bennassi's 'Satisfaction' op zo'n manier dat het gewoon briljant klinkt

Hoewel ik SOULWAX boven hem verkoos op pukkelpop '08 , heb ik toch deze cd gekocht. Daarenboven vastgesteld dat dit een heerlijk live-setje was. goeie schijfkes gedraaid en dus 3 sterren.

Misschien een beetje negatief geweest over hem want zijn mix-skills zijn dan misschien niet top. De artiesten die van zijn label komen zijn zeker wel netjes. Kijk naar You've Been Magnetized (Green Edit) van Mr. Magnetik en Fake Motherfuckerz van Ampersand. Dat zijn twee echte knallers en ze zitten allebei op Lektroluv's label en dan heb je natuurlijk ook nog The Subs ook niet de minste. Dus hierbij mijn credits naar Lektroluv voor zijn label

JustaRascal
Vette mix, maar dat publiek..

avatar van Ploppesteksel
Van Jacknife Lee tem Busy P en van The Subs tem Shinichi Osawa zijn echt heerlijke stukken !
De rest van de cd is ook aardig, maar behaalt wel niet het niveau van zijn liveset op Werchter 2007.

Die beat van Movin' it Over Here blijft echt heerlijk
Een krappe 4*.

avatar van krabat
Dit is wat je noemt, "waar voor je geld". Te veel vette tracks op één album.

And I have been magnetized! Mr. magnetik heeft mij zo'n 2 weken in zijn greep gehouden, wat een ultiem nummer.....

Misschien niet al te origineel, maar zeker weten alle remmen los!

avatar van Johanv4434
Een mix met ups en downs. Echt goeie stukken worden gevolgd door gedeeltes die mijn aandacht niet kunnen vasthouden. Vandaar 3*.