Chase & Status - More Than Alot (2008)

Electronic
Label: RAM

1. Can't Get Enough (3:27)
  2. Music Club (3:43)
  3. Against All Odds (2:42)

met Kano

4. Streetlife (4:18)

met Takura

5. Smash TV (3:40)
  6. Pieces (4:49)

met Plan B

7. Eastern Jam (3:59)
  8. Foundation Skit (0:54)
  9. Take Me Away (4:27)
  10. Hurt You (3:47)
  11. Running (4:48)
  12. Take You There (3:12)

met Digga

13. Is It Worth It (4:57)
bro
de gemiddelde score ligt hier toch wel erg laag vind ik. Al kan er wel ergens inkomen waarom. Het is gewoon erg luchtige DnB, maar ja, geef me een mooi zonnetje, een zacht grasperkje, een pintje of sigaret en ik kan hier wel nog van genieten

HedKandi
AGAINST ALL ODDS is meesterlijk goed!

avatar van essence
1,5
Hier en daar een zuchtje van creativiteit, een heel licht zuchtje. Maar meestal zoutloos, niet gespeend van enige creativiteit en clichématig.
Neen, dit soort muzak is iet aan mij besteed.

avatar van dilladawg
Eastern jam is tot nu toe het beste dubstep nummer dat ik gehoord heb, egt ongelofelijk die track.
voor de rest vind ik het een stuk minder.

avatar van dilladawg
ik zag net dat er ook een versie is van "Eastern Jam" met Snoop Dogg , erg jammer dubstep moet lekker blijven waar het is en NIET mainstream gaan.

avatar van Marsvin
Wat een superzalige CD. Dit vind ik zelf beter dan pendulum. Pendulum is zelf 100 keer zwakker dan hen vind ik nu na het beluisteren van deze CD. Door "Eastern Jam" ben ik zelf die Bollywood film gaan checken xD. Zo weining punten, verdient zeker 3,54 ongeveer .

TOP: Eastern Jam, Smash TV, Pieces, Hurt You, Running, Take You There.
FLOP: Streetlife, Music Club

Ik vind vooral de afwisseling er lekker. Eastern Jam uitblinker.

avatar van Flipm0de
Een aantal erg fijne tracks op dit album, met Eastern Jam, Take U There, Smash TV, Take Me Away als hoogtepunten. Vooral op feestjes altijd een lekker album om te luisteren.