Frans Duijts - Zo Ben Ik Mezelf (2008)

Label: Captain Rob

1. Komt Er voor Mij Dan Ook 'n Dag (2:51)
  2. Hoeveel Moet Ik van Je Houden (3:48)
  3. Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag van Mij (3:38)
  4. Ik Hou Nog Altijd van Jou (4:01)
  5. Lieveling (4:08)
  6. 't Hoeft Toch Ook Niet Zonder Jou (3:55)
  7. Ik Ben Gelukkig met Jou (3:23)
  8. Ik Hou van Jou (4:12)
  9. Nee, Niet Zeggen Hoe Ik Leven Moet (3:59)
  10. Wat een Ander Ook Zegt (3:04)
  11. Lekker aan de Rol (3:49)
  12. Meisje van Plezier (3:43)
  13. Samen op het Strand (2:54)
  14. Afscheid Raakt Je Als een Zwaard (3:50)
  15. Want Als Je Me Nou Zou Zien (3:24)
avatar van Mippie
Geen woord duits, geen woord frans. Gewoon een lekker niets aan de hand muziekje. Niet hoogstaand, maar het klinkt wel leuk. En ik dacht inderdaad ook dat hij het over masturberen had...........

avatar van Them
Volgens mij zijn er weinig mensen die bij het refrein van Lieveling iets anders horen dan het woord condoom.

Condoom jezelf in mij ?

Nee, hij zingt Kom doe jezelf geen pijn.
Succes met dat eruit halen, want het is een hele opgave '_

avatar van okaysjon
Heerlijk meezingertje die Frans.
Wat mij betreft mag hij wel de nieuwe Andre Hazes genoemd worden.
Hij moet er alleen niet zo heel erg op gaan lijken.
Echte tros muziek wel, maar hij bewijst dat ook foute muziek heerlijk kan zijn.
Ik hoor hem graag

avatar van Btoni9
okaysjon schreef:
Heerlijk meezingertje die Frans.
Wat mij betreft mag hij wel de nieuwe Andre Hazes genoemd worden.
Hij moet er alleen niet zo heel erg op gaan lijken.
Echte tros muziek wel, maar hij bewijst dat ook foute muziek heerlijk kan zijn.
Ik hoor hem graag

Sluit ik me bij aan.

avatar van Maximusic
Erg verslavend plaatje, vol knallende hits en lekkere meezingnummers. Geweldige stem heeft die Frans trouwens!

avatar van TheFunkyM
Ik vind het maar een slap aftreksel van André.
Zelfs zijn Ringbaard heeft hij overgenomen.
Net op life en cooking gezien, nee dit is echt niets, hij heeft niet die emotie van Andre.

De soundmixshow, die had hij wel gewonnen

avatar van rudiger
Goed album van Frans waar `n boel meezingers op staan , nederland zocht `n nieuwe Hazes en heeft die in Frans gevonden .
4 sterren.

avatar van Slowgaze
Zodra de Doetinchemse stadsfeesten zijn, ga ik deze man zeker live zien. Als ik maar dronken zat ben kan ik dit soort liedjes integraal meezingen.

avatar van DeKoning
Moet wel de beste plaat zijn in mijn collectie!

avatar van laboomzaa
Wat is het toch heerlijk om met verstandelijk gehandicapte te werken, je luistert dan tot in den treuren Nederlandstalige muziek!! En deze staat inmiddels al ruim twee weken op tijdens het badderen!! Eindelijk geen jan smit, 3j's en Nick en Simon meer!! Maar gewoon "echte" Hollandse smartlappen!!

Ik hem zelf ook maar gekocht!!

avatar van I-do-not-exist
Wat een mooi gemiddelde!

avatar van adri1982
1,0
Ik heb het hele album een aantal keer gehoord op de kringloop waar ik werk. Ik vond het zeer slecht.

avatar van nlkink
Zo'n mooi album moet je ook niet op de kringloop beluisteren maar lekker thuis in je comfortabele fauteuil. Pas daar geeft dit album al zijn geheimen prijs.

avatar van bikkel2
nlkink schreef: