bikkel2
Echte naam: michel
Geslacht: Man
Woonplaats: zaandam
E-mailadres: [email protected]
Site: http://musicmeter
Statistieken
Geregistreerd: 27 oktober 2008
Laatste bezoek: afgelopen zondag om 22:18 uur
Aantal stemmen: 1915
Gemiddelde: 3,75
Standaardafwijking: 0,73
Aantal berichten: 19931
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 104
Top 10 albums
- 1. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
- 2. Joy Division - Closer (1980)
- 4. XTC - English Settlement (1982)
- 5. Eels - Electro-Shock Blues (1998)
- 6. The Sound - From the Lions Mouth (1981)
- 7. Talking Heads - Remain in Light (1980)
- 8. Joy Division - Unknown Pleasures (1979)
- 9. David Sylvian - Brilliant Trees (1984)
- 10. Radiohead - In Rainbows (2007)
Recente stemmen
- 3,0Shapeshifted - Gimme Rock'N'Roll (2023) geplaatst: 6 december 2023, 19:31 uur, stem was: 2,5
- 3,0Fleetwood Mac - Tango in the Night (1987) geplaatst: 18 november 2023, 09:58 uur, stem was: 2,5
- 4,5Timber Timbre - Hot Dreams (2014) geplaatst: 8 november 2023, 17:02 uur
- 4,0OMD - Bauhaus Staircase (2023) geplaatst: 30 oktober 2023, 22:02 uur
- 4,0PiL - End of World (2023) geplaatst: 24 oktober 2023, 18:09 uur
- 4,0Rolling Stones - Hackney Diamonds (2023) geplaatst: 21 oktober 2023, 08:19 uur
- 2,0Roger Waters - Dark Side of the Moon Redux (2023) geplaatst: 6 oktober 2023, 16:17 uur, stem was: 2,5
- 4,5Echo & The Bunnymen - Heaven Up Here (1981) geplaatst: 20 augustus 2023, 21:56 uur
- 4,0Blur - The Ballad of Darren (2023) geplaatst: 27 juli 2023, 19:59 uur
- 4,0Kevin Ayers - The Confessions of Dr. Dream and Other Stories (1974) geplaatst: 26 juni 2023, 18:58 uur