Vol met Super! (1973)

7. Cornelis Vreeswijk - Veronica
  8. John Woodhouse - La Petite Valse
  9. Liesbeth List en Ramses Shaffy - Pastorale
  10. Wim Sonneveld - Nikkelen Nelis
  11. Willeke Alberti - Zal Ik Gaan Dansen?
  12. Louis Neefs - Margrietje
  19. Saskia en Serge - Zomer in Zeeland
  20. Ronnie Tober - Petite Mademoiselle
avatar van sq
sq
Ha! Hij staat erop! Goed foute hoes en een naar huidige maatstaven behoorlijk vreemde combinatie van artiesten. Echte bagger van Bonnie St. Claire, Ria Valk en The Blue Diamonds wisselt af met hoger te achten namen als Boudewijn de Groot en Cornelis Vreeswijk. Cabaret van Elsink en Sonneveld en 70´s instrumentale nostalgia van Ekseption en Rob Hoeke. Misschien wel de beste smarlap die ik ken is van Willy Alberti. Ja, ik heb dit wat gehoord in het verleden.

Met alle begrip voor de mensen die dit niet begrijpen, geef ik lekker 3,5 sterren.