Angel Corpus Christi - White Courtesy Phone (1995)

Label: Almo

1. Big Black Cloud (3:42)
  2. Threw It Away (4:38)
  3. Me and My Baretta (3:14)
  4. Homeboy (3:14)
  5. Candy (3:06)
  6. Nature Girl (3:02)
  7. Dim the Lights (3:58)
  8. Down (3:52)
  9. John Cassavetes (3:17)
  10. Lazy (3:57)
  11. Fall (3:14)
  12. Been There Done That (3:04)
  13. Way Out West (3:13)
De nummers Me and My Beretta en John Cassavettes heb ik vroeger wel eens op de radio gehoord.

John Cassavettes vond ik een goed en leuk nummer en het is dan ook meteen dé grote uitschieter op de ganse cd.

Het nummer Me and my Beretta kan er ook nog mee door.

Verder weinig bijzonders, de meeste zijn nog wel behoorlijke nummers maar het is nogal eenvoudig en eentonig zodat je het na enkele nummers eigenlijk wel gehoord hebt.

Eén echt goed nummer maakt helaas niet de hele cd...

Er blijkt wel iets mis te zijn met de tracklist hier, want er staan in totaal 13 nummers op en nummer 3 zou Me and My Beretta moeten zijn...

3 sterren

avatar van jorro
In april 2007 heb ik 3,5* weggegeven aan dit album. Gezien het huidige gemiddelde een ruime beloning. Ik heb het album weer eens uit de kast getrokken en mijn stem blijft 3,5*.
Het zijn hele kleine liedjes, maar op de een of andere manier heel aanstekelijk. Ik ervaar het als lekker melodieuze pop muziek. Probeer bij een nummer als Down maar stil te blijven zitten. Ik kan het niet
Ik beschouw het maar als een hidden pleasure.