Dave Matthews Band - The Gorge (2004)

Label: RCA

1. Pantala Naga Pampa / Rapunzel (7:50)
  2. The Song That Jane Likes (4:33)
  3. Fool to Think (4:19)
  4. You Never Know (7:13)
  5. Granny (4:08)
  6. Gravedigger (5:18)
  7. Everyday / No. 36 (8:47)
  8. Two Step (19:01)
  9. Drive In, Drive Out (6:14)
  10. The Space Between (4:55)
  11. Kit Kat Jam (5:27)
  12. Lie in Our Graves (17:00)
  13. Proudest Monkey (8:49)
  14. Warehouse (8:56)
Prachtige live cd van een prachtige live band. Hoewel ik ze zelf nooit live heb gezien heb ik er warme verhalen over gehoord. De cd beloof in ieder geval veel goeds. 4*

Ik heb hier de 6 Disc (!?!) editie, van de drie avonden die ze achter elkaar speelden... Bijna elke avond een compleet nieuwe setlist, erg gaaf.

Zijn iig echt geweldige cd's met (zoals altijd met DMB) geweldige muziek!

Wow 6 disc editie
Ik heb de dubbel disc met een DVD erbij.

Ja die DVD moet ik ook nog hebben.. is hij nu al te koop in europa? Ik zag overal op internet alleen de amerikaanse editie. Kon geen enkele eurpese site vinden die ze verkocht.

Maar das wel een paar weekjes geleden, gauw even weer een keer kijken!

neo
Dave Matthews live is nog steeds de perfecte uitvoering van op zich al geweldige tracks. Gravedigger is zeer grauw en tragisch met een rouwvolle stem. Drive In, Drive Out is zo heerlijk opzwepend, al is hier een nog betere uitvoering van. Enige mankement in dit spektakel is The Space Between die nogal standaard overkomt en mij in deze uitvoering een gevoel van een standaard jaren 80' nummer geeft. Jammer. desondanks 5 sterren