t.A.T.u. - 200 km/h in the Wrong Lane (2002)

Alternatieve titel: 200 Miles in the Wrong Lane

Rusland
Label: Interscope

1. Not Gonna Get Us (4:23)
  2. All the Things She Said (3:34)
  3. Show Me Love (4:16)
  4. 30 Minutes (3:17)
  5. How Soon Is Now? (3:16)
  6. Clowns (Can You See Me Now?) (3:13)
  7. Malchik Gay (Gay Boy) (3:09)
  8. Stars (4:08)
  9. Ya Soshla S Uma (3:35)
  10. Nas Ne Dogoniat (4:22)
  11. Show Me Love [Extended Version] (5:10)
  12. 30 Minutes [Remix] * (5:52)
  13. Ne Ver, Ne Boisia * (3:04)
  14. Malchik Gay [Remix Edit] * (3:52)
  15. Malchik Gay [Remix] * (5:07)
  16. All the Things She Said [DJ Monk's Breaks Mix Edit] * (3:48)
avatar van Mandylion
Stars vind ik wel redelijk; best mooi op zich, maar het raakt me niet echt, ik weet ook niet precies waarom. Misschien zijn het de rapstukjes die me een beetje irriteren. Maar verder niet slecht ofzo; best mooi en gevoelig geluid zit erin.

avatar van Waste Management
Ik vind het nummer 30 Minutes mooi, gevoelige en angstig en het nummer Stars raak me een beetje.
Maar het nummer Gomenasai (I'm Sorry) van D&M vind ik toch wel de mooiste nummer die ze hebben gehad

avatar van NewYorkCityLight
Waste Management schreef:

Ik ga dan toch voor 'We Shout'.

avatar van Waste Management
Gomenasai (I'm Sorry) heeft toch wel iets

avatar van Arrie
Een Smiths-cover?

En nog een goede ook, op een bepaalde manier.

avatar van Arrie
Interviewer: Did you hear t.A.T.u's version of HSIN?
Morrissey: Yes, It was magnificent. Absolutely. Again, I dont know much about them.
I: They're the teenage Russian lesbians.
M: Well, aren't we all?

Not Gonna Get Us gaat nog wel, maar die cover gaat me te ver.

avatar van PEN15
1,0
die cover was natuurlijk de echte stunt... maarre goed ik was ze eigenlijk alweer vergeten... ik had verwacht dat die krijsende mormels maar een eendagsvlieg waren, als ze zonodig moesten coveren impliceert dat een gebrek aan creativiteit en zal de rest van de cd ook wel niet zelf bedacht zijn. Dat zaakje stinkt trouwens, overal zitten computer bewerkingen in om dat valse geschreeuw en geslis te verdoezelen met een techno deuntje. De media hype was wel geestig, vooral om te zien hoeveel commercieel gevoelige mensen die cd gingen kopen.

avatar van Psycholamp
Strak geproduceerd. Een beetje een smoezelig cd-tje om te zien en enorm fout en daardoor wel weer leuk. Moet ik niet te vaak luisteren.

Heel goed album. Zoals al hun andere nummers, zeer sterke nummers. staan een heel deel nummer op die ik heel goed vind.

Goed album. Vooral Stars en Show Me Love vind ik erg leuk, Door de Russische versies van All The Things She Said en Not Gonna Get Us en de twee remixes wel wat weinig materiaal, maar het resultaat is lang niet slecht.

avatar van KILLERBEE99
Een aardig album, Not Gonna Get Us blijft me nog altijd wel bij.

live vermijden

TheArtfulDodger
Leuk album en een leuke onorthodoxe act.

En dan te bedenken dat nog maar 10 jaar later in Moskou drie vrouwen worden opgepakt die zonder
enig mededogen worden veroordeeld tot 2 jaar strafkamp.

GCITY050
Wauw kende alleen de eerste 2 tracks van 10 jaar terug, maar dit hele album is fijn. *3,5