t.A.T.u. - 200 km/h in the Wrong Lane (2002)

Alternatieve titel: 200 Miles in the Wrong Lane

Rusland
Label: Interscope

1. Not Gonna Get Us (4:23)
  2. All the Things She Said (3:34)
  3. Show Me Love (4:16)
  4. 30 Minutes (3:17)
  5. How Soon Is Now? (3:16)
  6. Clowns (Can You See Me Now?) (3:13)
  7. Malchik Gay (Gay Boy) (3:09)
  8. Stars (4:08)
  9. Ya Soshla S Uma (3:35)
  10. Nas Ne Dogoniat (4:22)
  11. Show Me Love [Extended Version] (5:10)
  12. 30 Minutes [Remix] * (5:52)
  13. Ne Ver, Ne Boisia * (3:04)
  14. Malchik Gay [Remix Edit] * (3:52)
  15. Malchik Gay [Remix] * (5:07)
  16. All the Things She Said [DJ Monk's Breaks Mix Edit] * (3:48)
Alhoewel dit behoorlijk fout schijnt te zijn, vind ik TATU eigenlijk wel een leuk bandje. Lekker vrolijke nummers als Not Gonna Get Us en Clowns. Zo hoort popmuziek te klinken. Het heeft zeker geen eeuwigheidswaarde, maar het luistert lekker weg. De cover van How Soon Is Now? vind ik overigens niet al te best...

avatar van starbright boy
1,0
Ik vind het echt vreselijk. All the things she said redt dit nog net van de halve ster, maar How soon is now? is een van de lompste verkrachtingen van een mooi nummer uit de muziekgeschiedenis en de rest is al niet veel beter. Afschuwelijke plaat.

Zijn ze nou al met elkaar getrouwd eigenlijk?

avatar van John Doe
Nee het waren toch geen lesbies volgens mij. Dat was een soort van stunt.

John Doe schreef:

Nee het waren toch geen lesbies volgens mij. Dat was een soort van stunt.

Er schijnt er een wel degelijk getrouwd te zijn......met een man, en ze heeft geloof ik ook een kind inmiddels.
Toont maar weer aan dat dit soort muziek niet veel voorstelt, als je het van zo'n "stunt" moet hebben.
En trouwens: kijken wij daar in Nederland nu van op ? Een lesbische act ?! pfffffffffffff.
Nee, dat zal wel meer voor het thuisland bedoeld zijn geweest. Beetje zielige vertoning.

avatar van Marki_san
NEPPPPP!!!!

tondeman
hoe durven ze how soon is now te coveren!!!!!!

Op 11 Oktober komt hun nieuw album uit, "Dangerous and Moving" . Van de eerste nieuwe single, "All About Us" die in september uitkomt heb ik al een stuk gehoord, klint zeer goed. Ze hebben hetzelfde genre behouden. Ik heb gehoord dat 'Sting' heeft meegewerkt aan het album, het kan dus niet anders dan dat het nieuwe album super gaat klinken Ik kijk er in ieder geval naar uit.

de russische versie van deze cd is veel leuker, staat die niet op musicmetertje ?

1,5
Waarschijnlijk niet.

Deze cd heb ik toen gekregen omdat ik "Not Gonna Get Us" en "All The Things She Said" zo leuk vond. De cd is echter wat saai, veel met dezelfde klanken en niet veel nieuws, komt waarschijnlijk ook omdat ik niet echt veel behoefte had aan andere nummers van hun. Het enige andere nummer dat ik leuk vond is: "How Soon Is Now?" dat liedje is de begin tune van Charmed (weliswaar een andere versie) en dat was wel speciaal om te horen van deze twee.
Het is wel jammer dat er toen zo'n mediahype om de twee kwam; over hun seksualteit. Who gives the f*ck? Dat ze er zelf nog extra op ingingen was alleen maar erger.

Klopt er zat een soort sneue mediahype omheen die we hier kennen van programma's als idols en big brother. Gaat helemaal nergens over. Maar goed, de muziek is vooral in de russische versie wel grappig, klinkt toch wat authentieker.

Ik moet eerlijk zeggen dat deze CD toch al vele uren in mijn auto heeft gespeeld. Klinkt goed!!!

IK heb deze album niet, wel een keer geleend van een vriend.
Alhoewel ik All The Thing's She Said en Not Gonna Get Us leuk vindt.
Maar ik vindt het album Dangerous And Moving wel veel beter dan het album 200 Km/H In The Wrong Lane.

Gelijk hebje

Ik vindt Malchik Gay wel een grappig nummer

avatar van Flipman
Op zich zijn sommige numer nog wel grappig, maar ik schaam me best dat ik dit album destijds heb gekocht!

Flipman schreef:

Hoezo Dan?

avatar van Ali Chemicali
Marki_san schreef:
NEPPPPP!!!!

Weleens van Biseksueel gehoord? Maar dit ter zijde

Belangrijker de muziek. Ik vind het eerlijk gezegt wel lekker klinken allemaal, maar niet veel afwisseling te bekennen 3,0*

edejong
vond dit vroeger erg goed... nu kan ik het nog maar moeilijk verteren.. 2.0*

edejong schreef:
vond dit vroeger erg goed... nu kan ik het nog maar moeilijk verteren.. 2.0*

Ik heb hetzelfde

Mojo Pin
Vreselijke muziek maar toch een 1,5 omdat ze lesbisch zijn.

avatar van Flipman

Omdat 't pop is, en dat HAAT ik nu.

Flipman schreef:

Omdat 't pop is, en dat HAAT ik nu.
Het is eigenlijk Pop/Rock muziek wat ze hebben

avatar van Facedown
Mojo Pin schreef:
Vreselijke muziek maar toch een 1,5 omdat ze lesbisch zijn.

Haha, heerlijk

Ik zou deze cd maar al te graag in wisselen voor die nieuwe "Dangerous & Moving", de nummers die ik daarvan heb gehoord zijn stukken beter!

avatar van NewYorkCityLight
Ik snap niet waarom iedereen zo zeurt. Dat ze met elkaar zoenden heeft misschien gesuggereert dat ze lesbisch waren. Maar daar moet je niet meteen van uitgaan. Ze hebben zoiets toch ook nooit geclaimed? ofwel?

avatar van Waste Management
Ik vind t.A.T.u. een leuke groep, ik heb deze album en hun 2de album binnenkort komt het 3de album ''Waste Management'' uit. Mijn favorieten nummer is: Clowns (Can You See Me Now?).

avatar van Mandylion
Ik heb het album alleen op de computer. Afgezien van een paar goede nummers minder goed dan Dangerous and Moving, en bij sommige nummers is het geluid slecht afgesteld en krijg ik hoofdpijn van de schreeuwende stemmen en harde percussie (en dat terwijl ik echt wel wat gewend ben wat betreft harde muziekstijl). Verder staan er maar 8 echt eigen nummers op: 1 t/m 8 (behalve How Soon Is Now? want dat is een cover) + Ne Ver, Ne Boisia, dus er is ook niet zoveel om te beoordelen. Toch 3,5 sterren omdat Not Gonna Get Us, All The Things She Said, Show Me Love en Clowns erg leuk zijn, en dat is toch eigenlijk wel de helft van het album.

avatar van Mandylion
Ik wil mijn bericht een beetje herzien, want de andere nummers van dit album zijn eigenlijk ook best leuk (behalve de remix van 30 minutes, tenminste zoals ik die ken, want hier staat dat die 21 minuten duurt, maar de versie die ik ken duurt 5 minuten en dat is al lang genoeg), maar het album heeft gewoon weinig nummers, en het geluid in Dangerous and Moving is gewoon beter.

avatar van NewYorkCityLight
Wat vind je dan van het nummer ''Stars''? Dat vind ik het mooiste nummer van het album. Are we in love? Do we deserve, to bear the shame of this whole world?.... And like the night we camouflage denial.

Voor de rest is Show Me Love heel erg goed en natuurlijk All The Things She Said.

Het enige nummer dat ik minder vind is Malchik Gay (begint te vervelen).

Een niet-aan-de-hand CD waarvoor ik 3* geef.