Scholarman - Gameshift: The Movement (2009)

Label: Soganic

met TrueBless

12. So Close Now
  13. The One I Believe In
avatar van jelmer19
Snippets van de nummers zijn te beluisteren op deze site!

RedLightCityBoy
Klinkt goed. hier heb ik zin in.

avatar van Rhythm & Poetry
Nu twee maal opgezet en ik ben er wel over te spreken, met name de introduceerende track is erg sterk. Daarnaast vind ik de afwisseling van de soulvolle- en oldskoolproducties erg welkom. Dit zorgt voor een warme sfeer. De raps boeien me en zorgen ervoor dat ik mijn eerste ruime voldoende kan geven aan een 2009 album .

avatar van Osiris Apis
Snippets klinken goed.

avatar van jelmer19
Weer een leuk plaatje!. De typische scholarman producties zijn weer in overvloed te vinden. Ik vind zijn flow erg fijn en de teksten zijn leuk en boeiend zoals op hood stories vol. 3. ik begin met een dikke 4 sterren!

avatar van Osiris Apis
Goed album. Erg goede producties. Ze zijn warm en soulvol. Scholarman heeft een aangename stem en goede flow. De inhoud van zijn teksten zijn positief en divers: storytelling, politiek en liefde.

avatar van FunkyMonk
Klinkt goed zo op het eerste gehoor. Soms wel een beetje teveel vandie typische 'scholarman' beats; maar er zitten er wel enkele erg lekkere bij (Give it to you, what you puttin' back, can't turn back)
Scholarman is puur technisch niet de beste mc, maar muzikaal klinkt het allemaal wel goed in de oren.
Voorlopig 3,5.

Rene1979
Ik ga dit ook maar is luisteren...

Rene1979
Lekkere cd dit. Fijne producties en raps.
Ik geef het een vier. Dit ondanks dat het geen hoogvlieger is maar er ook geen slecht nummer bij zit. Gewoon een degelijke cd!