De Heideroosjes - Noisy Fairytales (1993)

Rock / Punk
Label: [PIAS]

1. Can Anybody Tell Me? (4:07)
  2. I'm Not Deaf, I'm Just Ignoring You (2:13)
  3. Into the War (3:42)
  4. Fuck the New Kids on the Block (1:19)
  5. Memories of Pain (3:35)
  6. B 4 U Wake … Die (1:13)
  7. Hol Em Raus Klaus, da Kommt Ja Saus Aus (2:50)
  8. Punica (2:39)
  9. Not So Long Song (0:23)
  10. Seize the Day (2:59)
  11. A Hippie Sing Along (1:57)
  12. United Scum (3:37)
  13. Ze Smelten de Paashaas (4:23)
avatar van Eddie
Heel veel goede herrineringen aan de heideroosjes, na kung-fu vond ik het allemaal wat minder worden, ze speelden misschien steeds beter, maar het gevoel was er voor mij uit. Ligt denk ik aan mij denk ik. Gevoels matig 4*, obejectief gezien 2.5*

avatar van QueenIrene
De Heideroosjes blijven een van m'n favoriete bands en ik vind ze juist steeds beter geworden. Kung-Fu is inderdaad niet het beste album van ze, maar daarna is de muziek beter en volwassener geworden. Jammer dat ze tegenwoordig veel in het buitenland spelen en niet meer in NL...

Niet waar, de Rozen spelen nog altijd verschrikkelijk veel in Nederland. Als je ze echt wil zien, kan dat niet moeilijk zijn.

Ik vind het gewoon een grappig bandje, die Heideroosjes. Met op dit album natuurlijk het hilarische: "Ze Smelten De Paashaas".

vondeich
Hilarisch... FANTASTISCH

avatar van itchy
Ze smelten de Paalhaas?

DonDijk
ja,ze smelten de paashaas

gister geweest, was wel lagge.
maar bij deze band ga ik wel voor de nederlands talige nummers.

1,5
Vroeger vond ik de nummers van de Heideroosjes wel grappig maar niet goed. Bij opnieuw luisteren blijken ze vooral slecht uitgevoerd en kinderachtig. Gelukkig worden ze met het album beter.

avatar van Reint
Een paar jaar geleden lach ik altijd dubbel om Ze Smelten de Paashaas. Dat nummer heeft een briljant avant-garde geluid.

avatar van Gatver
"Maar papa, de Paashaas bestaat toch helemaal niet?"

DonDijk
''Step One; we gonna hava a lot of fun''

avatar van Reint
Reint schreef:

Wat raar, een jaar later vind ik het nummer toch wel erg puberaal. Alleen dat refrein heeft mooie dance-invloeden.