Statik Selektah - Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned EP (2009)

Label: Showoff

1. Here in Liberty City (2:37)

met Termanology

2. My Favorite Song (3:06)

met Talib Kweli

3. Car Jack (2:50)

met Freeway

4. Spit (3:26)

met Saigon

5. I Hear Footsteps (3:41)

met Consequence

6. The Chase Is On (2:39)

met Skyzoo

7. Destined to Shine [Obama Remix] (3:49)

met Jon Hope, Sha Stimuli en Torae

8. Rollin' Down the Freeway (3:24)

met Glasses Malone, Kali en Termanology

avatar van Rhythm & Poetry
Een zeer vermakelijke EP, helaas heb ik deze versie van GTA niet anders had ik er ook wel de meerwaarde van gezien. Het zijn gewoon 6 tracks die erg lekker in het gehoor liggen en die je gerust wat harder kunt beluisteren. Toch weet niet elke nummer bij te bekoren, zo valt Termanology tegen (en dat op een goede productie) en vind ik de productie op Spit te eentonig (wel grappig voor een keer). Freeway, Consequence en Talib Kweli doen het dan wel weer erg goed en met name My Favorite Song is toch wel een erg lekker nummer.

avatar van Robbie Keane
De eerste 2 tracks zijn echt dik.

avatar van Harderwiek
Deze nummers maken het spel altijd vetter als ik het spel!

avatar van Robbie Keane
Termanology zijn track steekt er boven uit.