Mountains - Choral (2009)

Electronic

5. Melodica (12:32)
  6. Sheets Two (2:38)
  7. Driftwood * (9:31)
  8. Ceremony * (4:47)
waar kan men dit aanschaffen?

Bij het label zelf! Zie ook een paar berichten terug (kan nooit kwaad ff de paar berichtjes te lezen als je een vraag stelt ). Zie verder hier: Choral by Mountains - Thrill Jockey Records - thrilljockey.com

Heb trouwens wat berichtjes over een inmiddels doorgevoerde correctie verwijderd.

avatar van The Scientist
Devoo schreef:
Eigelijk is het enige nummer waar ik niets mee kan, het eerste nummer. De rest van dit album vind ik zeer mooi.

opmerkelijk...

ik vind het eerste nummer juist het mooiste dat erop staat, verder vind ik het wel goed, maar een beetje slapjes..

avatar van Devoo
The Scientist schreef:

opmerkelijk...

Mja, verschil in smaak dus.

In ieder geval, dit album heeft een plaatsje gekregen in mijn top 10 voor dit jaar. Ik zie alleen dat de mogelijkheid om je top 10 in te vullen, weer verdwenen is?

avatar van trebremmit
Deze maar eens de volle vijf sterren gegeven en een plek in mijn top tien.
Nog steeds niks aan kracht verloren na een aantal jaar, een album waar ik een gelukzalig gevoel van krijg.