Sunosis - Warmed (2007)

6. Assured Pass (5:02)
  7. Harfeda (3:56)
avatar van bas
bas
dit is inderdaad wat de titel suggereert warme electronica. Ik heb 't plaatje via discogs inmiddels besteld, en de samples klinken gewoon wel aardig, Lekker melodisch gepruttel, ik denk dat ik dat wel mag. Gauw wachten op de eerste luisterbeurt!

avatar van bas
bas
Nou, ik mag het wel zeker! Dit is eigenlijk best goed in elkaar gezet. Het herinnert me aan veel artiesten, van Seven Ark, Sensiva, Kelpe, het past best goed in dit straatje. Het springt er echt niet bovenuit, en wellicht zijn er veel van 'dit soort' albumpjes (Greenbank) - Maar het past er zeker goed bij. Zó 4*

avatar van Visnet
Ja best een lekker plaatje inderdaad. Zo nu en dan een beetje dun, maar altijd 'warm', dus met t oog op de lente mag dat..

avatar van -SprayIt-
Zéér fijne sound, zo lust ik ze graag. Dreamy, spannend, warm, prachtig. Ontdekking die komende tijd veel op zal staan.