Markus Schulz - Toronto '09 (2009)

Duitsland

15. Dakota - Koolhaus
  16. Umek & Beltek - Is It? [Wippenberg Remix]
  17. Dakota - Sin City
  18. Rowald Steyn - Hold Control
  19. Mike Foyle - Bittersweet Nightshades [Markus Schulz Return to Coldharbour Remix]
  20. Mr. Pit - Besides Words
  21. Danilo Ercole - Harbour
  22. Dance 2 Trance - Power of American Natives [Markus Schulz Return to Coldharbour Remix]
  23. Project MC - Bromley Ave
  24. Calderone & Reddick - Sound of Flight
  25. Khaz & Boris M.D. - Eliana
  26. Element One - South Haven
  27. Barnes & Heatcliff - Pyjamaparty
  28. Arnej - Dust in the Wind
Andere sound als Amsterdam 08, maar zeker niet verkeerd. CD 1 is heel erg progressive en een lekkere opwarmer voor CD 2. Daar vind je de echte Markus Schulz sound... melodic bassline-driven trance.

Weer een lekkere mix van Markus. De eerste cd vind ik persoonlijk het lekkerst om naar te luisteren aangezien ik steeds meer een liefhebber ben geworden van de progressive. Cd haalt na de eerste luisterbeurt nog niet het niveau van bijvoorbeeld zijn Coldharbour Sessions 2004, maar brengt wel weer een aantal goede tracks die het herhalen waard zijn.

avatar van Raggie
Ronald87 schreef:

o jee, geen goed teken want als ik wel iets slaapverwekkende muziek vond was het die cd wel. Geen progressive en geen trance was het...het kabbelt er maar ergens tussenin zonder te boeien!

avatar van TonyT
Wat een heerlijk album!
Ik ben helemaal niet bekend met Markus, ook in het genre (Progressive/trance) ben ik onbekend.
Normaal meer iemand van de hardere stijlen, maar dit is toch wel prachtig.

Duidelijk gebracht met veel gevoel en het weet een verhaal over te brengen.
Vernieuwend, inspirerend en rustgevend.