Motorpsycho - Wearing Yr Smell (1994)

Noorwegen
Label: Stickman

1. Wearing Yr Smell (3:33)
  2. President Block (3:22)
  3. Jr. (4:33)
  4. Birds (4:17)
  5. Leave It Like That [Edit] (2:33)
avatar van itchy
Wearing Yr Smell is natuurlijk één van dé nummers van het beresterke Timothy's Monster. President Block was oorspronkelijk bedoeld voor een split 7" die nooit doorging en is ook een beest van een nummer. Had zo op TM gekund. Jr. is een krakkemikkige lofiversie van het gelijknamige nummer op Demon Box. Birds is een folky liedje, fijn geluid maar melodisch niet heel bijzonder. Leave it Like That (edit) is een korte versie van het origineel dat ook op TM Monster staat... doe mij maar die originele lange versie.

avatar van Mindscapes
itchy schreef:
Hiernaar was ik dus op zoek, bedankt! Ik wist niet wat ik deze namiddag in huis haalde toen ik deze samen met Roadwork 1 voor €13 in huis haalde via de Belgische 2ehands website.
Blijkt dus wel een leuk hebbedingetje te zijn, al geloof ik dat ik aan Roadwork 1 iets meer zal hebben

avatar van jurado
Mindscapes schreef:
samen met Roadwork 1 voor €13 in huis haalde via de Belgische 2ehands website.
Blijkt dus wel een leuk hebbedingetje te zijn
Op vinyl? Ik heb deze op vinyl en volgens mij redelijk schaars.

avatar van Mindscapes
jurado schreef:
Op vinyl? Ik heb deze op vinyl en volgens mij redelijk schaars.

Nee allebei op cd, had ik misschien moeten verduidelijken, valt nog steeds mee qua prijs
De persoon van wie ik Roadwork kocht, had 'm immers zelf vorig jaar op vinyl gevonden op een rommelmarkt bij DOK, Gent. 30 euro voor betaald, zei hij me, en de verkoper wilde er geen cent afdoen...

Vorig jaar vinyl beginnen verzamelen (wegens platenspeler gekregen), heb er intussen toch ook een tiental van MP, maar Roadwork zit daar dus (nog) niet bij.

avatar van jurado
Mooie koop!

avatar van Kronos
Ik heb deze ook op vinyl, 10". Enkele jaren geleden nog gewoon besteld via de website van Stickman Records.