Bad Religion - The Gray Race (1996)

Punk / Rock

6. Empty Causes (2:51)
  7. Nobody Listens (1:57)
  8. Pity the Dead (2:11)
  9. Spirit Shine (2:11)
  10. The Streets of America (3:48)
  11. Ten in 2010 (2:22)
  12. Victory (2:36)
  13. Drunk Sincerity (2:13)
  14. Come Join Us (2:03)
  15. Cease (2:35)
  16. Punk Rock Song [German Version] * (2:27)
  17. The Universal Cynic * (2:18)
  18. The Dodo * (2:12)
Gewoonweg pure fun! 'Punk Rock Song' rockt echt lekker.

PS: Eigenlijk wel leuk om te weten dat ze 5 jaartjes later nog steeds hetzelfde klinken

Ja ha ha en 5 jaartjes daarvoor ook al

Dat werk moet ik nog ontdekken. Klinkt het echt even goed???

avatar van Eddie
Ach Bad religeon behoord nueenmaal tot het soort band dat niet uitblinkt in deversietijd. Maar van sommige bands wil je dat ook helemaal niet. Nu moet ik zeggen dat ik er geen enorm fan van ben, maar zoals ik vaak zeg "met goede punkrock op zijn tijd is niets mis "

De 2 albums die op deze volgden waren wel degelijk 'anders'. Pas na New America werd er weer ouderwets doorgestampt. Hoewel dit album af en toe geweldig is heeft het een paar zwakke momenten. Meer van dat op de volgende albums. Daarna werd de weg terug ingeslagen, niet geheel ontoevallig met de terugkeer van MrBrett.

avatar van Eddie
Ik kan me eigenlijk geen slechte momenten bedenken op dee plaat,vind hem over de hele linie erg sterk. Ik vind alleen de laatste nummers wat minder

Joy
strakke plaat

maar kheb met bad religion zoiets van:

1 cd in de kast van die band is precies genoeg

Joy

ze zijn allemaal even goed!!
zeker live!!!
stiffy

avatar van berwt
Spirit shine is schitterend "Shed a tear for the criminal, give him something to believe!". Parallel is nog zo'n lekker nummer.
Dubbel en dik 4* verdiend!

avatar van Nakur
Een hele sterke BR plaat, in iedergeval de beste sinds hun hoogtijdagen van Against The Grain, Suffer en Generator. Deze cd heb ik héél veel geluisterd, een welverdiende 4*!

sxesven
Nakur schreef:

Je vergeet No Control.

avatar van Nakur
Dat is immer juischt

avatar van frolunda
The Streets of America

avatar van Shelter
Deze vond ik vroeger ook helemaal de shit!
Them And Us, Parallel, Punk Rock Song, Ten in 2010 en Cease waren mijn favoriete track.
Overigens had mijn versie op het eind een Duitse versie van Punk Rock Song gezongen door de band zelf