Marco Borsato - Wit Licht Live (2009)

Label: Universal

6. Jij Alleen (6:32)
  7. Dochters (4:32)
  8. Stop de Tijd (4:44)
  9. Vlinder (6:26)
  10. Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht (3:31)
  11. Zij (4:17)
  12. Dromen Zijn Bedrog (4:54)
  13. De Waarheid (5:28)
  14. Ik Leef Niet Meer voor Jou (6:38)
  15. Afscheid Nemen Bestaat Niet (3:52)
  16. Binnen (5:25)
  17. Waarom Nou Jij (5:33)
  18. Rood (6:55)
  19. Als Alle Lichten Zijn Gedoofd (4:23)
  20. Wit Licht [Reprise] (3:24)
avatar van IntoMusic
Dit gaat een beetje dezelfde kant op als Blof: na elk studio-album een live-album uitbrengen. Als ik zo de setlist bekijk... voegt het allemaal niet zoveel toe. Ik draag Marco een warm hart toe, maar dit album zal aan mij voorbij gaan...

avatar van kaztor
Bijna alle nummers staan op de vorige live-cd.
Ontzettend integere artiest, dit...

Je moet het eigenlijk op DVD bekijken, dat is nog net een stukje erger dan het enkel horen. Het ene dieptepunt na het andere, met als afsluiter Marco die in een tuigje door het Gelredome zweeft, gevolgd door een witte spotlight.

De stukjes air guitar van Marco zij ook altijd om te smullen.

avatar van IntoMusic
Moderators moeten hier nu al aan de gang... Blijft moeilijk om je bij het album te houden ipv gezeik...

Ik heb het gewoon over het concert dat op de CD staat hoor. Ik prijs de DVD (en dus dit concert) zelfs aan. Dochters is echt tenenkrommend. Op het album al niet om aan te horen, live nog erger. Op DVD ook met allerlei plaatjes van vaders met hun dochter die uit volle borst meezingen terwijl ze elkaar vasthouden. Ik schaam me niet snel ergens voor, maar dat soort beelden zijn wel heel gênant.

Paar kinderachtige Borsato-bashberichten verwijderd.

avatar van Lexcoaster
Redelijke live regristraite hoor, als is Rood toch iets beter. Lage gemiddelde is volgens mij nou ook weer niet helemaal terecht.