The Lonely Island - Incredibad (2009)

Label: Republic

1. Who Said We're Wack? (1:16)
  2. Santana DVX (2:35)

met E-40

3. Jizz in My Pants (2:31)
  4. I'm on a Boat (2:36)

met T-Pain

5. Sax Man (2:07)

met Jack Black

6. Lazy Sunday (2:20)

met Chris Parnell

7. Normal Guy (Interlude) (1:04)
  8. Boombox (3:13)

met Julian Casablancas

9. Shrooms (Interlude) (0:34)
  10. Like a Boss (1:47)
  11. We Like Sportz (2:03)
  12. Dreamgirl (3:13)

met Norah Jones

13. Ras Trent (2:05)
  14. Dick in a Box (2:41)

met Justin Timberlake

15. The Old Saloon (Interlude) (1:05)
  16. Punch You in the Jeans (2:46)
  17. Space Olympics (2:55)
  18. Natalie's Rap (2:26)

met Natalie Portman en Chris Parnell

19. Incredibad (2:54)
Goeiedag
Jizz in my pants.. hype..
We on a boat... leuk..
de rest heel slecht..
wel gek dat ie in amerika zwaar goed verkoopt: top 10
samenwerkingen met justin T. SNL

Je moet er van houden, maar ik vind het geweldig!

avatar van Roelio87
Dick I A Box is ook leuk, en Sax Man is ook heerlijk Jack Black style.
Maar het is inderdaad iets waar je van moet houden.
De clip maken het echter wel leuker. De bonus DVD die erbij zit is dan ook echt een must. I'm on a Boat en I'm a boss staan er vreemd genoeg niet op, maar zijn wel terug te vinden op YouTube

Adam Samberg blijft toch wel een van mijn favorietse SNL mensen. En ja, Jizz is redelijk briljant in al zijn slechtheid...

avatar van Tha)Sven
Hilarisch album en een geweldige parodie op de populaire hip-hop van tegenwoordig.

avatar van WeztSide
Natalie's Rap is fucking lekker :-P
Harde beat and zij heeft niet eens zo'n slechte flow xD

avatar van Gajarigon
1,0
Het filmpje van Jizz in my Pants vond ik erg geslaagd, maar I'm on a Boat vond ik al pijnlijk ongrappig. De onderbroekenlol wordt erg snel oud, en de meeste nummers zijn gewoon niet grappig. Een beproeving om uit te zitten. Ik hou het in het vervolg wel bij de youtube-filmpjes.

blaauw
hoe kan je nou in godesnaam i'm on a boat niet grappig vinden, het nummer laat precies zien wat er zo slecht is aan 99 procent van de rappers, het veel te trots heletijd herhalen dat je op een boot zit, vind ik echt briljant, dan nog dat veel te ingeleefd motherfucker zingen, en ik kan alleen maar zeggen chapeu

avatar van Outblasty
Je kent waarschijnlijk niet eens 100 rappers dus ga alsjeblieft niet zeggen dat er iets mis is met 99% van de rappers want je het geen flauw idee waar je over praat.

avatar van Demon.
Ik ken alleen Jizz in my Pants en die is echt geniaal

avatar van Reint
Hehe, Boombox met Julian Casablancas

avatar van maartenstorms
Jizz in my pants, I'm on a boat, Like a boss, Boombox en natuuurlijk Dick in a box zijn stuk voor stuk hilarisch geniale nummers met geen verkeerde producties. kan ook eigenlijk niet wanneer JT en Tpain meewerken. Ideaal geschikt voor zatte feestjes!

Dit is pure Amerikaanse humor en ik dig dat wel, maar dit met 4 sterren belonen is een beetje raar,

wel heerlijke vocalen op Boombox van onze grote vriend Julian Casablancas, maar dat komt meer door laatstgenoemde;)

avatar van Demon.
Is like a boss ook van Lonely Island. Nice...

Je moet ervan houden.
Maar oh oh, wat zijn ze toch geniaal.

FelipeGutiérrez