Europe - 1982-2000 (1999)

Zweden
Label: Epic

1. In the Future to Come (4:51)
  2. Seven Doors Hotel (4:10)
  3. Stormwind (4:24)
  4. Open Your Heart (4:07)
  5. Scream of Anger (4:06)
  6. Dreamer (4:21)
  7. The Final Countdown (5:11)
  8. On Broken Wings (3:45)
  9. Rock the Night (4:06)
  10. Carrie (4:35)
  11. Cherokee (4:15)
  12. Superstitious (4:35)
  13. Ready Or Not (4:05)
  14. Prisoners in Paradise (4:33)
  15. I'll Cry for You (4:14)
  16. Sweet Love Child (4:59)
  17. Yesterday's News (4:54)
  18. The Final Countdown 2000 (3:49)
avatar van Gatver
Lekker makkelijk scoren voor de platenmaatschappij! Er staat welgeteld 1 'nieuw' nummer op, in vergelijking met 1982-1992. En zo goed is dat nummer ook weer niet!

Daarom geen stem, hoewel ik de songs op dit album erg goed vind!

Dat dan weer wel!

avatar van Wyverex
Gatver schreef:

Daarom geen stem, hoewel ik de songs op dit album erg goed vind!

Dat dan weer wel!

Wat zijn dan volgens jou de mooiste liedjes op deze cd?
Ken Europe enkel van Final Countdown.

avatar van vielip
@Wyverex: eigenlijk zijn alle nummers in meer of mindere mate de moeite waard vind ik. Alleen Sweet love child heeft mij nooit kunnen overtuigen op de één of andere manier.
Aangezien alle nummers in een chronologische volgorde staan vind ik de eerste helft aanzienlijk beter. Maar ja, ik hou dan ook van hun eerste 2 albums! Wings of tomorrow reken ik zelfs tot de klassiekers!!
Ik geef tenslotte ook geen sterren want er staat maar 1 ander nummer op in vergelijking met het origineel. En dat extra nummer is nog eens een draak van een dance remix ook. Erg slecht gedaan!!!