Jadakiss - The Last Kiss (2009)

Label: Roc-a-Fella

1. Pain and Torture (3:09)
  2. Can't Stop Me (3:53)

7. Stress Ya (3:39)

met Pharrell

8. What If (3:57)

met Nas

9. Things I'v Been Through (3:41)
  10. I Tried (3:40)

met Avery Storm

11. Rockin' WIth the Best (3:21)
  12. Smoking Gun (3:43)

met Jazmine Sullivan

13. Cartel Gathering (2:54)

met Ghostface Killah en Raekwon

14. Come and Get Me (3:08)

met S.I. en Sheek Louch

15. By My Side (3:30)

met Ne-Yo

16. Letter to B.I.G. (4:01)

met Faith Evans

17. Something Else [Remix] (5:24)

met Young Jeezy, Snype Life, Bully, AP, Boo Rossini en Blood Raw

18. Death Wish (3:24)

met Lil' Wayne

avatar van Ilyasse15
Nas rapt weer erg "statisch" op What If.

Ik ben wel verrast door deze plaat in positieve zin. Jadakiss heeft inderdaad goeie flow en punchlines, maar om daar ook een goed album mee te maken valt nog niet mee..Dit keer is het aardig gelukt..En dat Jazmin Sullivan meedoet op een nummertje verdient halve ster extra..
Vindt het wel top dat deze plaat redelijk goed verkoopt in de VS..vergelijkend met alle troep die er tegenwoordig uitkomt.

M-Ty
zwak album enkel grind hard, pain and torture & death wish zijn redelijk te doen. Daarnaast is die tribute op biggie ook wel nice.
Plaat in het algemeen is slecht.

avatar van Kill_illuminati
Ik vind persoonlijk Jadakiss maar een slechte rapper wat mede door z'n stem geluid komt.

avatar van Silky & Smooth
Neee inderdaad, zijn stem is cool. Behalve als hij dat lachje er te vaak mee doet, dat wordt vervelend!

Een heel goede Hiphop NYC Album !!

Pain and Torture is een goede openings nummer, rauw en alles wat je verwacht van een track van Jadakiss.

What If is een soort Why prt2. en Nas killed it !!!! Nas op zijn beste sinds jaren !!
Wat ik ook mooi vond waren de persoonlijke songs zoals I've Been through en I Tried.
Leuke deuntjes af en toe met R&B hooks zoals Smoking Gun en By My Side. Maar ook rauw en agressief is er geen gebrek aan bij deze plaat zoals die track met S,I,en Sheek Louch..

Ook voor da club is er iets natuurlijk de Swizz Beatz joint.. Who's Real.
Ook Rae en Ghost doen een goede optreden, gewoon quick and dirty 3 MC's rapping !

Death Wish met Lil Wayne was wat ik totaal niet had verwacht ! Wayne is echt op z'n best op dat plaat.. Death Wish is de grote KING op deze plaat gewoon !!
Agressief en zorgvuldig gedaan, maja wat verwacht je anders van Jadakiss !

Maar Wayne?? Die doet het echt goed gewoon !! Zeer dreigende beat met het stemmetje van Wayne op agressief toon maakt Death Wish een ook echte Death Wish track !!

Die stem en idiote inzet van hem

its Weezy F. Bitch
I’m the best, bitch
muthafuck your guest list
I’ll be like let’s just kill ‘em
and get breakfast
neck slit, neck shit expect this

I’m knockin’ niggas down this year
I’m on my timber shit
big lion growl at you niggas on that simba shit
I be on that fuck yo clique I kill every member shit
cool as December shit
bang in any weather shit
and they can buy your bag but the parts sold separate
yea thats a bad bitch
like Russian roulette bitch
Weezy be the genie in the bottle here’s your death wish

een 3 *

Deze man is echt niet in staat een stevig album te brengen. Na enkele tracks ben ik z'n stem al volledig zat. Jammer, want hij heeft nochtans potentieel. 2,5* voor de moeite

avatar van TheLegacy
Jada,

Luister gewoon even naar wat ik te melden heb..
Hoelang moet ik nog wachten op jou "classic"?
Ik weet dat je het kunt maar doe het dan alstublieft ook..

Peace.. TheLegacy

avatar van Silky & Smooth
De Ruff Ryders Remix van Who's Real is wel fuckin hard!

Harco
TheLegacy schreef:
Jada,

Luister gewoon even naar wat ik te melden heb..
Hoelang moet ik nog wachten op jou "classic"?
Ik weet dat je het kunt maar doe het dan alstublieft ook..

Peace.. TheLegacy

Eens! Ach, dan maar wachten op het nieuwe D-Block album. Styles en Jada kunnen elkaar in ieder geval aanvullen als geen ander. Dat blijkt ook wel weer op One More Step.