Theodore Unit - 718 (2004)

Label: Sure Shot

1. Guerilla Hood (3:20)
  2. Punch in Punch Out (2:44)
  3. '88 Freestyle (2:11)
  4. The Drummer (2:47)
  5. Gatz (2:21)
  6. Who Are We? (3:38)
  7. Smith Brothers (3:19)
  8. Mama Can You Hear Me (3:49)
  9. Paychecks (2:57)
  10. Wicked with Lead (2:45)
  11. Daily Routine (1:59)
  12. Right Back (2:50)
  13. Pass the Mic (2:59)
  14. Work (2:57)
  15. It's the Unit (2:43)
  16. Be My Girl (3:43)
avatar van Jordy
Grotendeels tracks die eigenlijk op Pretty Toney zouden komen, niet gecleared konden worden, op de site van Ghostface te downloaden waren, maar nu toch nog op een weinig samenhangend albumpje staan. Guerilla Hood is trouwens door een Nederlander geproduceerd (Cilvaringz).

avatar van Dielie
als ik de samples beluister, doet het me denken aan "Supreme Clientele", en dat is een fijn gevoel

mss toch maar eens aanschaffen,

ik ben ook benieuwd naar de nieuwe Ghostface, maar ik denk het al te weten

we zien wel

Pauper
Helemaal niks van mee gekregen van dit album, snel eens een keertje beluisteren

Misschien moet ik deze ook maar keer aanschaffen, heb al paar tracks gehoord waaronder Guerilla Hood In het begin vet grappig als ie zo half zingt, vet vals haha 'I'm gonnaa reach the tohop'
Ben dan wel benieuwd naar de rest van de cd
Maar wist niet dat Cilvaringz die geprodudeerd had.
Ik moet trouwens ook iedere keer lachen als ik Cilvaringz hoor roepen 'Fuck Bush!!'

avatar van FunkyMonk
Ik dacht dat dit altijd een mixtape was? Een hele vette zelfs Paychecks, Pass the mic, Guerilla hood,...yummy

Maarten||
hmpff,, dit ziet er niet heel fraai uit. is dit een aanrader?

avatar van JLjuju
Punch in Punch out heeft echt een heel fijne beat.

avatar van Nr.4
Nice album, al is het wat rommelig allemaal, wat misschien onvermijdelijk is met zoveel verschillende mc's. Maarre, die Guerilla Hood beat...wow! Big up naar Cilvaringz. Wat knalt die toch en dat gezang van tevoren door Ghostface...gruwelijke track.

avatar van Nr.4
Blijft een geinig tussendoortje dit, maar wel prettig dat de helft van die rappers slechts een enkele verse heeft, want die boeien echt niet. Trife en Solomon Childs vind ik naast Ghostface wel nice, al hebben die volgens mij ook nooit wat noemenswaardigs meer uitgebracht.

avatar van Nr.4
Guerilla hood! Wat een banger.