Twisted Sister - Live at the Astoria (2008)

Label: Demus

1. What You Don't Know (Sure Can't Hurt You) (5:02)
  2. The Kids Are Back (2:51)
  3. Under the Blade (4:47)
  4. Destroyer (4:21)
  5. Like a Knife in the Back (2:46)
  6. Burn in Hell (5:30)
  7. Ride to Live (3:45)
  8. Shoot 'Em Down (3:14)
  9. You Can't Stop Rock 'N' Roll (4:24)
  10. The Fire Still Burns (3:12)
  11. We're Not Gonna Take It (3:59)
  12. The Price (4:41)
  13. I Am (I'm Me) (4:23)
  14. I Wanna Rock (8:59)
  15. Come Out and Play (5:34)
  16. S.M.F. (6:47)
avatar van Wyverex
Jammer dat ik de 'censored version' heb xD. Iedere keer een irritante tuut als hij vloekt. En dat gebeurt nog vrij regelmatig.
Super concert anders!

avatar van Metalhead99
Raar, die van mij is helemaal niet gecensureerd. Waar heb je hem gekocht dan?
Over het album: Het is een degelijk live album, de geluidskwaliteit is degelijk, niet goed, maar ook niet slecht. De track list is goed, maar begint wel te vervelen, aangezien Twisted Sister al heel wat jaren van hetzelfde materiaal speelt, omdat ze geen echte nieuwe albums meer maken. Toch blijft het als liefhebber nog wel leuk om naar te luisteren.

avatar van Wyverex
Heb 'm twee jaar geleden (ondertussen bijna drie) in Amerika gekocht, als ik me niet vergis in een of andere supermarkt.

En de rest van wat je zegt kan ik alleen maar beamen. Het is wat veel van hetzelfde. Maar dan is het wel het goeie zelfde dat ze spelen . En dat maakt alweer wat goed he

avatar van paulisdik
Toch wel jammer van het niet helemaal ideale geluid op deze liveplaat, althans de befaamde liveplaat uit 94 heeft een vele malen beter geluid.
Toch is het voor mij Dee Snider die hier de show weer steelt, dit concert dat als ik het me goed herinner in 2004 opgenomen is klinkt de beste man weer heerlijk rauw.

Favorieten: What You Don't Know (Sure Can't Hurt You), The Price en Come Out and Play
Helaas klinkt I Wanna Rock wat te rommelig.

avatar van vielip
Dee Snider steelt altijd de show! Zonder hem had Twisted Sister nooit ene moer voorgesteld. Maar even terzake; ik ben nog altijd opzoek naar de dvd van dit concert. Heeft die ook een matige produktie of is dat alleen bij de cd zo?